Ember Green -
Ik loop door de deuren van het flatgebouw en ga naar de balie. ''Kan ik je helpen?'' vraagt de gene achter de balie. ''Ember Green, ik kom hier wonen.''
''Appartement G7 op de 4de verdieping. Je huisgenoten zijn er nog niet. Hier is je sleutel.'' zegt de gena achter de balie en geeft sleutels. Ik pak de sleutels vast en loop met mijn labrador Smikkel de lift in. Hij gaat braaf zitten en ik druk op knopje ''4''. De lift gaat omhoog en na 10 seconden gaan de deuren open. ''G1, G2, G3, G4, G5 G6...'' zeg ik terwijl ik de deuren langs loop. ''G7! hier is het!'' ik en smikkel lopen naar binnen. Ik maak zijn riem los en hij gaat rondsnuffellen. Ik kijk rond, de gang is gewoon simpel. Ik kijk alle kamers. Er is een mooie woonkamer, twee badkamers een slaapkamer met wat bedden. En een plaatje voor de huisdieren en de keuken. Ik leg mijn spullen onder mijn bed en pak een blik voer voor smikkel. Ik vul zijn etensbakje, en maak snel een broodje voor mezelf. Nadat ik die op hoor ik de deur open gaan. Eén van mijn huisgenoten!
May StarClan light your path.