Vijf jongens doen mee aan een prijsvraag en hebben geluk; ze winnen allemaal twee tickets naar Ibiza, inclusief een verblijf in een zomerhuisje. De jongens mogen elk één familielid meenemen. Het enige wat ze niet weten is dat ze hun verblijf moeten delen, aangezien dit niet is vermeld bij de wedstrijd. Zullen de jongeren het goed met elkaar kunnen vinden en er met z’n allen een heerlijke vakantie van maken? Of ontstaan er vele ruzies waardoor mensen vertrekken? Haat, liefde en vriendschap bloeit op in het zonnige Ibiza.
Foto's:
Zomerhuisje.
Badkamers. (2)
Slaapkamers. (5)
Keuken.
Woonkamer.
Regels:
- Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
- 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
- Naamsveranderingen doorgeven.
- Maximaal één rol per persoon, mits je toestemming van mij krijgt voor meerdere rollen.
- Off-topic gaan graag tussen haakjes en met mate.
- Alleen ik of Magicales maken de topics aan.
- Bij afwezigheid eventjes melden. –En hierbij bedoel ik niet dat je voor een uurtje weg bent!-
- Ervaring is niet vereist, ik vereis enkel dat er niet na het eerste topic wordt gestopt en dat je ABN –probeert- te schrijven.
- Mary Sues en Gary Stues zijn ten strengste verboden. Ik keur de personages eerst.
- Gelieve geen bromance die in een romance verandert. Ik heb er niets op tegen, maar bij rpg’s zoals deze past het niet bepaald.
Rollen:
- Louis William Tomlinson. || Mufinn.
- Zayn Javadd Malik. || Depay.
- Harry Edward Styles. (G) || DamnBieber.
- Liam James Payne. || quin98.
- Niall James Horan. || VRIJ.
Zusjes (max 5.)
- Bree Jade Rae Tomlinson. || HurtedHeart.
- Katie Willow Malik. || Praelectio.
- Ava Bethany Styles. || Lifeisajoke
- Maya Rowan Payne. || Blog.
- Danelea Caitlin Horan. || Magicales.
Invullijstje:
Naam:
Leeftijd (Zusjes hoeven niet jonger te zijn, dit mag.):
Karakter:
Uiterlijk:
Extra:
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 4 april 2013 - 19:09 ]
Reading a good book is like taking a journey.