• Black Raven



    Lyanna - vernoemt naar Koning Robert's jeugdliefde en heer Eddard 'Ned' Stark zijn zus - rijd naar het Noorden samen met haar vader Robert Baratheon - moeder Cercei Lannister - broers prins Joffrey en Tommen Baratheon - zusje Myrcella Baratheon en oom's Jaime en Tyrion Lannister om de familie Stark te ontmoeten.
    Robert en Ned waren altijd al beste vrienden geweest en Lyanna betwijfeld het of ze het leuk gaat vinden in Winterfell; ze is daarbij ook de enigste met donker haar in de familie.
    Koning Robert ziet een huwelijk tussen Ned's oudste zoon - Robb - en zijn dochter Lyanna wel zitten alleen wilt hij dat zijn dochter daar zelf achter komt.
    Zo besluit hij met tegenstribbeling van Cercei zijn dochter een jaar in Winterfell te laten maar wanneer Koning Robert komt te overlijden en Joffrey de IJzeren troon overneemt komen er oude familie geheimen vrij en staat de spanning tussen de Starks en de Lannisters op het knappen.
    Weet Lyanna haar hart te volgen? Of is haar familie toch belangrijker?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Abo genomen. :Y) Ben benieuwd!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Abo genomen. :Y) Ben benieuwd!


    Dank je wel! C:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb Game of Thrones altijd super ingewikkeld gevonden en ik kan jouw beschrijving al niet volgen, toch wel vet dat er een game of thrones verhaal is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik heb Game of Thrones altijd super ingewikkeld gevonden en ik kan jouw beschrijving al niet volgen, toch wel vet dat er een game of thrones verhaal is.


    Ik vind het wel meevallen, maar misschien is dat omdat ik vooral de boeken lees? Of doe jij dat ook? Ik vind de serie op tv namelijk best lastig als je weinig of geen voorkennis hebt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kijk alleen de serie. Misschien dat ik dan nog de boeken ga lezen, maar de serie vind ik inderdaad wat lastig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik kijk alleen de serie. Misschien dat ik dan nog de boeken ga lezen, maar de serie vind ik inderdaad wat lastig.

    Ja, ik ken ook alleen de serie en vind het wat ingewikkeld om te volgen. Ik snap de "hoofdgedachte" en het "doel" niet echt. En als ik op internet zoek naar een makkelijke beschrijving, kom ik niks anders dan spoilers tegen.


    Chaos is a ladder.

    Ligt het aan mij of gebruik jij streepjes i.p.v komma's?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aestas schreef:
    Ligt het aan mij of gebruik jij streepjes i.p.v komma's?


    Ik gebruik allebei.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus