• Ik heb al heel de week hoofdpijn en rugpijn.
    Ik zag gisteren wit en voelde me niet echt goed maar tocg ging ik dansen bij de opwarming meer bepaald situps kwam alles naar boven, heb het terug ingeslokken en dan ging het weer beter, nu heb ik weer barstende koppijn en rugpijn.
    Ik word gek!


    *He's the one.

    Weetje ik kom naar je toe ik heb toch vakantie.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Doe dat, maar ik moet wel naar die kutschool -_-'
    Misschien heb ik klierkoorts maar dat dnek ik niet zo slecht voel ik me niet.


    *He's the one.

    Nem een paracetamol. je mag er in totaal 3 achter elkaar nemen,meer niet. En anders dokter of ouders verwittigen.

    Doe dat, maar ik moet wel naar die kutschool -_-'
    Misschien heb ik klierkoorts maar dat dnek ik niet zo slecht voel ik me niet.

    Ga ik lekker met je mee naar school


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wil ej dat wel x'D
    weetje dan kan jj me zes testen maken die ik heb deze week x'D


    *He's the one.

    Nem een paracetamol. je mag er in totaal 3 achter elkaar nemen,meer niet. En anders dokter of ouders verwittigen.


    Man ma weet het al en als het niet betert dan moet ik naar de Dokter.


    *He's the one.

    Wil ej dat wel x'D
    weetje dan kan jj me zes testen maken die ik heb deze week x'D

    Ja doei, doe je het neit en geef je mij gewoon de schuld mij kunnen ze daar toch neits doen.x´D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik moet alles inhalen dan hoor op een woensdag namiddag! daar ehb ik niet echt zin in
    ik krijg vrijdag rapport ---' die vn frans zegt dat ik 2 of 3 buizen heb er is maar 1/24 die geen buizen heeft x'D


    *He's the one.

    Oow,..o.O Maar schat kom es op msn want ik zit je topic te verneuken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    BOEIE maar okey ik kom maar ik blijf nog maar een halfuurtje want dn moet ik me gaan klaarmaken!


    *He's the one.

    HEE! Ik had dat gisteren ook, ik moest dan met de bus naar huis en daar moest ik dan ook kosten. Lekker ingeslikt >


    What's wrong whit loving someone?