• Oké, ik heb dus een cover nodig voor het derde deel van één van mijn verhalen Killing Love // Liam James Payne. (Als je op de link klikt zie je ook meteen de covers van de eerste twee delen.)
    Maar goed, de info:

    Tekst: Doomed Love
    Foto's:


    Of


    (Als het kann zeg maar hier een stukje van dus zegmaar er een foto van je kunt het gewoon stilzetten dus zegmaar dat idee; Dit dus het liefste als het kan.)
    En dit


    (Of dit ofzo)
    Klik!
    Klik!
    Klik
    Klik, klik
    Lettertype: Sierlijk.
    Sfeer: Zoals bij extra informatie al duidelijker beschreven is: Beetje romantisch, meer verdrietig, ook spannend en dramatisch.
    Kleur/zwartwit: Wat het best past, als je beiden wilt doen zou dat ook mooi zijn. Maar het hoeft niet. Ik heb namelijk het liefste wel wat kleur in de cover.
    Extra informatie: Ja, heel veel foto’s, maar als Liam Payne en One Direction er maar op komen, je hoeft niet deze foto’s te gebruiken, je mag kijken wat het beste past. De andere foto’s is het zelfde; je mag kijken of er beter passende dingen zijn.
    Het verhaal gaat namelijk ook over een breuk in de liefde, door een aantal gebeurtenissen. (Sorry, ik kan niet al te duidelijk zijn, want als iemand anders dit ziet en dat heel toevallig iemand is die het leest is er meteen het ‘spannende’ vanaf.) In iedergeval zitten ze beiden erg in de knoop over hun gevoelens (Liam en Rose).
    Maar goed, de cover moet dus iets romantisch hebben, (Ik vind die foto in het water erg mooi.) maar ook iets wat hun breuk enzo toont en wat verdriet, spanning en drama uitstralen, het mag ook wel een beetje thriller zijn, maar het is niet zo erg als de eerste twee delen.

    Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen!


    Reality's overrated.

    Inderdaad veel foto's, maar heb even wat geprobeerd.





    Ik hoop dat je ze mooi vindt.


    Life is about the journey not the destination

    xPacific schreef:
    Inderdaad veel foto's, maar heb even wat geprobeerd.





    Ik hoop dat je ze mooi vindt.


    Ja! Die zijn echt heel mooi!


    Reality's overrated.