Van school ken ik een jongen die op zich een goede vriend is. Al is hij soms behoorlijk irritant, hij is er als je hem nodig hebt en hij is heel aardig.
Iedere woensdag heb ik het tweede een tussenuur samen met mijn beste vriend en die jongen. Hij komt altijd bij ons zitten maar de laatste tijd is hij nogal handtastelijk. Ik ben een meisje dat niet echt gewend is aan overduidelijk veel aandacht, maar uit de signalen die hij me -bewust of onbewust- gaf bleek dat hij me wel zag zitten. Staren, lachen, domme grappen maken, in mijn zij prikken, in mijn zij vastpakken, en naar mijn borsten staren, en daar dan opmerkingen over maken tegen mijn beste vriend. Schijnbaar wil hij ook vanalles over mij weten (waar ik op val, wat ik leuk vind, dat soort dingen). De signalen die hij mij geeft is dat hij me leuk vind. Feit is dat ik hem absoluut niet zie zitten op die manier en dat hij nogal, eh, stalkerig is. Zodra je op fb komt meteen tegen je praten, en je geen moment rust geven. Hij vond mijn beste vriendin ook leuk en die heeft hem echt hard af moeten wijzen voordat hij haar eindelijk met rust liet.
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Hij raakt me aan op manieren dat ik niet echt heel fijn vind, wat ik van hém in ieder geval niet accepteer. En ik heb hem wel weggeduwd enzo, maar het is nou niet dat ik met mijn bijna 16 jaar heel veel ervaring heb met jongens. Met mijn teller op een (:
Dus, iemand? Tips?
Miep