• Daryl Dixon.
    De echte Amerikaanse redneck.

    Connor MacManus.
    De Ierse moordmachine.

    Zij.
    De wandelende doden.



    Klik hier om hem te lezen.
    Het is een 16+ bromance (Connaryl) die zich afspeelt tijdens The Walking Dead, gecombineerd met The Boondock Saints. Het is ook te volgen als OP, aangezien alle details die in de films en serie voorkomen ook tijdens het verhaal uitgelegd worden.
    De proloog staat al online!


    Your make-up is terrible

    Ik ga hem lezen, ook al kijk ik de serie/film niet. Als je toch alles uitlegt :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    Ik ga hem lezen, ook al kijk ik de serie/film niet. Als je toch alles uitlegt :Y)


    Yeah, Kim, je bent mijn eerste echte lezer. 8D


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Yeah, Kim, je bent mijn eerste echte lezer. 8D

    Jeej. Wacht, had ik wel een abo genomen...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nope. *klikt snel op abo-knopje* Ik ben nogal vergeetachtig...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik wil sowieso wel lezen. Ik vind de walking dead best wel een leuke serie


    26 - 02 - '16

    Misschien dat Apocalyptic het wilt lezen? Die is een grote fan van The Walking Dead. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Steroline schreef:
    Misschien dat Apocalyptic het wilt lezen? Die is een grote fan van The Walking Dead. :Y)


    I know, ze deelt mijn Flandus ship hehe.


    Your make-up is terrible

    Het eerste hoofdstuk staat ook online.


    Your make-up is terrible

    Deel twee


    Your make-up is terrible

    I'm hooked. Serieus, geweldig verhaal Nikki (: (ja, dit is ook zodat mensen snappen dat het een goed verhaal is). Zonder dat ik die hele personen kennen, kan ik het verhaal volgen ook al zijn er pas 2 hoofdstukken en een proloog.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    I'm hooked. Serieus, geweldig verhaal Nikki (: (ja, dit is ook zodat mensen snappen dat het een goed verhaal is). Zonder dat ik die hele personen kennen, kan ik het verhaal volgen ook al zijn er pas 2 hoofdstukken en een proloog.


    Awhh dankjewel, dat vind ik echt lief van je!


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Awhh dankjewel, dat vind ik echt lief van je!

    It is the truth. En misschien moet ik die serie ook maar eens gaan kijken. Ik word er ook al mee doodgespamd op Tumblr...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oehh, dat ziet er interessant uit! (nerd)


    ars moriendi

    Het derde hoofdstuk


    Your make-up is terrible

    Hoofdstuk 4 nadat ik een weekend weg ben geweest. 8D


    Your make-up is terrible