• Hoi,

    Ik ga in mei/juni voor mijn verjaardag een weekendje naar Londen met met moeder! (: Echt superleuk, maar we kunnen niet echt een goed hotel vinden. We zoeken namelijk iets wat dicht bij het centrum ligt en wat niet te duur is.
    We hebben ook al gekeken voor Hostels, maar dan zit je meteen met nog tien andere mensen op één kamer.
    Weet één van jullie misschien een goed, goedkoop hotel in het centrum van Londen?


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Leuk!
    Maar nee, ik heb geen idee.


    Do what people say you can't.

    He, grappig, ik ga in de zomervakantie ook naar London ^^
    Als je even wacht, wij hadden een hele goedkope site gevonden met Hosts. Dan slaap je in een eigen appartement, verhuurt door iemand die ruimte te veel heeft, of dat doet als professional. ^^
    Vaak heb je ook een eigen keuken en badkamer ^^
    Momentje, ik ga het even google'n, ik ben de naam namelijk even kwijt...

    Hebbes! Wimdu.nl.
    De site wijst zichzelf.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 12:49 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zat met mijn neef in een TravelLodge hotel in Covent Garden. Je zit in het centrum en het was niet duur. De goedkoopste kamer is dan eentje met een tweepersoons bed en een kleine badkamer. Het is geen luxe, maar toch wel netjes en schoon. En het enige wat je doet in het hotel is slapen.
    Je hebt meerdere TravelLodge hotels in Londen, dus je kan nog kijken of je in een andere buurt wilt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Besar schreef:
    Leuk!
    Maar nee, ik heb geen idee.


    Chaos is a ladder.

    Ik geloof dat wij verbleven in een Comfort Inn hotel dichtbij King's Cross Station. Met de metro zit je zo in het centrum en alles is makkelijk bereikbaar (:


    Caution first, always.