• Ik heb een vraagje!

    Als je foto's wilt laten afprinten (normaal formaat) in de kruidvat, is dat dan iets dat je moet 'bestellen' en dus een aantal dagen later voor moet terugkomen, of gebeurt dat direct en wandel je dus met de foto's de winkel buiten?


    If we had not a soul, music would have created it.

    En in welk formaat (jpg of iets anders?) moet je het meebrengen? En op een SD-kaart of een USB-stick of ... ?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mijn tante had ze besteld en kreeg ze binnen 3 dagen, met eenzelfde formaat.

    EDIT: Voor je fotobestelling kun je JPG (of jpeg), TIF (of tiff), BMP (of bitmap), Gif of EPS bestanden uploaden. Dat stond op de site. ;p

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 16:13 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Het duurt wel een dag tot drie.
    Ik heb echt geen idee.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 16:14 ]


    •*• Lululu •*•

    Je kan ze zelf afdrukken in de winkel en je kan dit via USB of SD kaartje.


    Pain is weakness leaving the body.

    Je kan foto's uploaden via de site. Dat heb ik een keer gedaan. Dan hoef je ze alleen maar op te halen =). Duurt vaak een paar werkdagen voordat je ze kan ophalen.

    iadorebieber schreef:
    Je kan ze zelf afdrukken in de winkel en je kan dit via USB of SD kaartje.


    En dat betekent dat je de foto's direct hebt? Of moet je hier ook nog een aantal dagen voor wachten voordat je de foto's hebt?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou het bij de Hema doen als er eentje in je buurt zit ^^. Via de site staat alles heel duidelijk gemeld over formaten etcetera. Zelfs toen ik 's avonds laat iets bestelde, kon ik de foto's de volgende morgen vroeg al ophalen.


    i put the fun in funeral

    mismi schreef:
    Je kan foto's uploaden via de site. Dat heb ik een keer gedaan. Dan hoef je ze alleen maar op te halen =). Duurt vaak een paar werkdagen voordat je ze kan ophalen.


    Bij mij werden ze toen thuis gestuurd, omdat ik dat had aangegeven.


    Stop holding me under and let me breathe.