• Ik heb een paar vraagjes over GIMP:

    1. Is GIMP een virus?
    2. Waar kan je het downloaden?
    3. Hoe kan je de nederlandse versie downloaden?
    4. Is het veilig?


    Dankje op voorhand (:


    "Music expresses everything I can't say in words."

    1) Nee, het is een programma waarmee je afbeeldingen kunt bewerken, een beetje zoals Photoshop.

    2) ... Als je denkt dat het een virus is, waarom wil je het dan downloaden?
    Anyway, het is dus geen virus, en je zou waarschijnlijk wel een goede link moeten vinden als je in Google iets intypt in de trant van "download GIMP". Ik heb het net even geprobeerd, en volgens mij heb ik de allereerste link gebruikt. Dat werkte prima en voor zover ik weet heb ik er geen virussen aan over gehouden.

    3) Dat weet ik niet precies, eigenlijk. Ik moest even kijken om te zien welke taal ik eigenlijk heb, maar die van mij lijkt half Engels en half Nederlands te zijn.

    4) Dat hangt af van de plek waar je het van downloadt, denk ik. Het programma zelf is wel veilig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ty ;p


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Volgens mij is het een soort photoshop, maar de volgorde waarin het staat is prachtig 'is het een virus? waar kan ik het downloaden' c:


    Let it come and let it be

    Ik ga maar niks zeggen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ok er mag een slotje op :$


    "Music expresses everything I can't say in words."