The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air.
Wat als Deagol de Ring nooit had opgepakt? Dat Smeagol nooit een moordenaar was geworden? Dat Bilbo en Frodo nooit de Ring ook maar hadden gezien? Wat zou er dan gebeurd zijn? Misschien was Middle-Earth wel veel eerder bevrijd... of vernietigd... Tenminste werd de Ring wel weer gevonden. En, net zo als in het verhaal, brachten ze hem naar Rivendel. Daar werd the Fellowship gevormd. Op naar een nieuw avontuur voor de Ring, zijn laatste avontuur? Gaat het de ringdrager lukken om de Ring te vernietigen? En overleefd iedereen deze zware tocht wel?
Well, where are we going?
The Fellowship of the Ring:
- Fosco Buckland, Hobbit - Firebolt
- Amrod Calmcacil, Elf - Boromir
- Drogo Loamsdown, Hobbit - MissBaggins Ringdrager
- Gereseveerd voor Ceremonials, Mens
- Merenwen Lissësúl, Elf - Ollivander
- Elwyn Alduin, Mens - DreamerN
- Raeper The Black, Wizard - Paddo
- Brennen Uquenyondo , mens -Ewijn
-
(Van de mensen die in the fellowship zitten, kies ik de ringdrager. Ik heb ook een personage, maar ik ben zowiezo niet de ringdrager)
Overige Personages:
-Nessa Calmcacil, Elf - Boromir
- Bernt, zoon van Born, Dwerg - Firebolt
- Idrille Eärwen Capdruil, Elf -DreamerN
-
...
At your service.
Lijst:
Rol: fellowship of overig
Naam: volledige naam
Soort: Mens/dwerg/elf/hobbit/tovenaar/ork/ent/enz
Leeftijd: kies wat leuks
Ringdrager: hier mag je kiezen of je de ringdrager wilt zijn. Het hoeft natuurlijk niet. En alleen als je in het fellowship zit:')
Innerlijk: beschrijf het innerlijk van je personage
Uiterlijk: beschrijf het uiterlijk. Geen foto's!
Geboorteplaats:
Extra: wat je nog kwijt wilt
You shall not pass!
Regels:
-Als je wilt stoppen, best. Maar laat je personage desnoods doodgaan voordat je gaat en meldt het!
-Minimaal 2 regels
-Maximaal 3 personages per persoon, maar maximaal 2 in the fellowship en niet van hetzelfde soort.
-Geen geruzie
My precious!
Moeite met namen:
Elven namen
Hobbit namen
One does not simply walk into mordor
Succes! Je mag natuurlijk ook de slechterik zijn.(Wauw, dat klinkt zo... kinderachtig:') )
What do we waiting for?
[ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 20:31 ]
And don't forget, Elvendork! It's unisex!