• Ondanks ik hier al zo'n 4 jaar op Quizlet zit, vroeg ik me toch af, wanneer een topic belangrijk genoeg is om Sticky te worden.
    Ik heb het proberen op te zoeken, maar verder dan de uitleg van wat een Sticky juist is, kwam ik niet.
    Wie bepaalt er dus eigenlijk wanneer een topic sticky mag zijn en wanneer niet en vooral waarom.

    Voor diegene die niet weten wat het is, een topic dat sticky is, is een topic dat belangrijk is en altijd bovenaan in een subforum zal blijven staan.


    Het is misschien een erg domme vraag, maar ik vroeg het me eigenlijk echt af.
    Ik wil trouwens toch ook eens weten wie hier het antwoord op weet, buiten de mods dan (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sticky's zijn gewoon topics die belangrijk zijn of waar aandacht naar moet gaan? Bijvoorbeeld in het wedstrijden subforum staan er bovenaan topics van de crew (image of the month, etc.) en het topic waarin een overzicht staan van wedstrijden.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Sticky's zijn gewoon topics die belangrijk zijn of waar aandacht naar moet gaan? Bijvoorbeeld in het wedstrijden subforum staan er bovenaan topics van de crew (image of the month, etc.) en het topic waarin een overzicht staan van wedstrijden.

    Ik weet wat het zijn, maar ik vroeg me af wanneer zo een topic belangrijk genoeg is.
    Want je kan nu niet bepaald zeggen dat een topic met tips tegen verveling van essentieel belang is, of wel? (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dit vraag ik me dus ook al een tijdje af


    Can't control my second personality

    Gipsy schreef:
    (...)
    Ik weet wat het zijn, maar ik vroeg me af wanneer zo een topic belangrijk genoeg is.
    Want je kan nu niet bepaald zeggen dat een topic met tips tegen verveling van essentieel belang is, of wel? (cat)

    Juist wel, zo kom je van de "Help me tegen mijn verveling te vechten" topic's af.

    En belangrijk genoeg is bijvoorbeeld een topic waarin het RPG'en op Quizlet staat uitgelegd. Met regels, tips, mensen die willen helpen, dat soort dingen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 22:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het zijn meestal topics met informatie die langere tijd relevant is voor dat subforum of algemene topics over dingen waarmee het forum anders overspoeld zou worden. De lijn tussen wat nou precies belangrijk genoeg is en wat nét niet aan de eisen voldoet is mij echter ook niet altijd helemaal duidelijk, dus op zich heb je wel een punt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het zijn meestal topics met informatie die langere tijd relevant is voor dat subforum of algemene topics over dingen waarmee het forum anders overspoeld zou worden. De lijn tussen wat nou precies belangrijk genoeg is en wat nét niet aan de eisen voldoet is mij echter ook niet altijd helemaal duidelijk, dus op zich heb je wel een punt. :'D

    Ik neem nu domweg het sticky topic van de tips tegen verveling.
    Er staan soms zo'n nutteloze dingen in, dat ik me zelfs afvraag waarom ze überhaupt reageren. (:
    Maar wie beslist dit dan eigenlijk dat het sticky mag zijn?
    De mods?
    En waarop baseren ze dit dan?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Ik neem nu domweg het sticky topic van de tips tegen verveling.
    Er staan soms zo'n nutteloze dingen in, dat ik me zelfs afvraag waarom ze überhaupt reageren. (:
    Maar wie beslist dit dan eigenlijk dat het sticky mag zijn?
    De mods?
    En waarop baseren ze dit dan?


    Omdat er anders 20839274897 topics over 'ik verveeeeel meeeee. Wat moet ik doehoen?' komen. En mensen het zo makkelijk kunnen vinden, zodat het forum hier niet mee overspoeld wordt. Daarom is dat topic een sticky.

    Sticky topics worden door de mods gesticky'd als wij ze belangrijk genoeg vinden (topic waarin alle account topics staan of de stickies bij de wedstrijden) om te sticky'en óf om (zoals bij het 'tips tegen verveling' topic het geval is) we er bepaalde dingen mee willen bereiken. Bv dat mensen hier niet heel veel topic over gaan maken en het in 1 oogopslag te zien is. Scheelt behoorlijk wat werk met het sluiten van topics, omdat mensen zo meteen kunnen vinden wat ze nodig hebben.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Omdat er anders 20839274897 topics over 'ik verveeeeel meeeee. Wat moet ik doehoen?' komen. En mensen het zo makkelijk kunnen vinden, zodat het forum hier niet mee overspoeld wordt. Daarom is dat topic een sticky.

    Sticky topics worden door de mods gesticky'd als wij ze belangrijk genoeg vinden (topic waarin alle account topics staan of de stickies bij de wedstrijden) om te sticky'en óf om (zoals bij het 'tips tegen verveling' topic het geval is) we er bepaalde dingen mee willen bereiken. Bv dat mensen hier niet heel veel topic over gaan maken en het in 1 oogopslag te zien is. Scheelt behoorlijk wat werk met het sluiten van topics, omdat mensen zo meteen kunnen vinden wat ze nodig hebben.

    Precies wat ik zei dus. Yeah me :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah, ik vroeg dit me ook al een poosje af ja. ^^


    Bad decisions make good stories.