• ik las zo een storie van 'de grijze jager'' en het leek leuk maar het is ingewikeld want ik ken het niet dus wilt iemand me vertellen wat het is?

    misschien dat ik het leuk vind & er stories over maak ofzo ? :D ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    May StarClan light your path.

    Grijze Jager is überawesome.
    De Grijze Jager reeks bestaat uit 11 boeken. (ik ben nu zelf bij 5)

    Waar gaat het over?:
    Wanneer de 15-jarige Will uitverkozen wordt om Grijze Jager te worden, zet dat zijn wereld op zijn kop. Niet meer het saaie weeshuis waar hij is opgegroeid. Nu beleeft hij het ene avontuur na het andere. Hij en zijn vrienden reizen het hele land en de hele wereld af om anderen te helpen. Zo komen ze in ontzettend gevaarlijke situaties terecht. Met hun pijl en boog en een aantal andere wapens moeten ze met hun vijanden afrekenen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 18:09 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Okeeeeej,alleen ik weet niet zeker of ik het leuk ga vinden, maar hoe duur zijn Die boeken dan? Maybe kun je. 1 bladzijde uit het boek ofZo hier plaatsen zodat ik kan kijken f ik het leuk vind????


    May StarClan light your path.

    Maarr ik kan het proberen een storie over te maken maar dan moet iemand me helpen xd want ik weet nog niet alles waar koop je die boeken eigenlijk


    May StarClan light your path.

    Ik las net 3 hooftstukken en wil weten hoe het Verder gaat waar koop je het?


    May StarClan light your path.

    In de boekenwinkel...


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Of je kunt het uit de bib halen, dan moet je er niet voor betalen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.