• Wauw, ik heb net het boek uitgelezen en ik zit hier met tranen in mijn ogen nogal verdoofd dit te typen. -Spoiler komt eraan-
    Het hele boek was angstig, zouden de trollen onder leiding van Klea winnen? Zou Klea krijgen wat ze wilden? Uiteindelijk niet maar Yuki ging helaas dood al gaf ze wel iets waardoor Tamani, David, Chelsea en Laurel weg konden uit avalon en waardoor Jamison gespaard bleef. Echter na het einde van het boek kwam er nog een brief van David aan Chelsea die de goede afloop van het boek nogal verscheurde. David had veel problemen na alles wat er in avalon was gebeurd, door alle trollen die hij heeft afgemaakt heeft hij nachtmerries en uiteindelijk verliet Chelsea hem omdat hij haar van zich wegduwde, ze vond iemand anders, trouwde en heeft pas een kind gekregen. David die het lastig heeft, heeft uiteindelijk toch een ander meisje gevonden -waar hij niks tegen kwijt kon over avalon- en heeft haar ten huwelijk gevraagd. Maar om een goede man voor haar te kunnen zijn en omdat hij het niet meer aan kan heeft hij Laurel een gevraagd een geheugen elixer te maken waardoor hij Avalon volledig zal vergeten inclusief Laurel en Tamani. David zegt dat het hem spijt maar dat hij het niet langer aan kan, hij vraagt Chelsea om Tam(ani) aan hem voor te stellen als ze ooit de kans kreeg.

    En zo eindigt het boek, ik vind het echt erg voor David dat hij zoveel leed er aan heeft overgehouden en dat hij alles moet vergeten om een normaal leven te kunnen leiden, het is zo somber.

    Wat vinden jullie van het boek? en de hele serie?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik moet dat boek ook nog eens lezen... uh. Ik heb de eerste twee gelezen, maar de derde moet nog in de bib komen (of ik ben te lui om hem mee te nemen).

    Nou, ik heb geen spijt dat ik die gelezen heb, maar het is nu niet echt dat ik per se dat volgende boek wil lezen... Gewoontjes, dus...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Isles schreef:
    Ik moet dat boek ook nog eens lezen... uh. Ik heb de eerste twee gelezen, maar de derde moet nog in de bib komen (of ik ben te lui om hem mee te nemen).

    Nou, ik heb geen spijt dat ik die gelezen heb, maar het is nu niet echt dat ik per se dat volgende boek wil lezen... Gewoontjes, dus...


    Hmmm nou het hoort wel tot mijn favorieten eerlijk gezegd en ik ben best kieskeurig al zeg ik het zelf. De boeken horen trouwens al lang in de bieb te zijn, deel drie is er al lang deel vier is er net volgens mij.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vond het einde een beetje teleurstellend, maar over het algemeen zijn het wel erg leuke boeken. ^^

    Ps. Ik heb Destiny al in april 2012 gekocht, dus hij is al een tijdje te koop.


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Ik vond het einde een beetje teleurstellend, maar over het algemeen zijn het wel erg leuke boeken. ^^

    Ps. Ik heb Destiny al in april 2012 gekocht, dus hij is al een tijdje te koop.


    Maar zeker niet vertaald eh?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hmmm nou het hoort wel tot mijn favorieten eerlijk gezegd en ik ben best kieskeurig al zeg ik het zelf. De boeken horen trouwens al lang in de bieb te zijn, deel drie is er al lang deel vier is er net volgens mij.

    Het is niet echt mijn type boeken...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik heb hem dus net even gereserveerd...ik heb je beginpost niet doorgelezen, omdat ik met sommige boeken geen spoilers wil, maar de eerste 3 boeken vond ik echt awesome...^^

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 20:29 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    SPECS schreef:
    (...)

    Maar zeker niet vertaald eh?

    Jawel, ik lees enkel Nederlandse boeken. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik heb het boek al in April gelezen, maar het was het de moeite waard.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb het eerset deel gelezen, en ook het tweede maar ik vond het niet echt heel leuk haha


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Nog niet gelezen ;P

    Andere twee wel.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 21:43 ]


    Tijd voor koffie.

    Oh zie net pas de enkele reacties, valt me nog mee dat er tenminste een paar zijn die het kennen.:)


    You were born original, don't die as a copy.