• Sinds een paar dagen terug laadt de achtergrond van het forum niet (het witte), na een één/twee keer refreshen ging het dan weer weg. Maar het kwam steeds regelmatiger en nu helpt refreshen vaak ook niet meer. Ik moet nu meer dan tien keer refreshen voor ik weer een normale pagina krijg. Ga ik vervolgens naar een andere pagina, weer hetzelfde verhaal. Ook verdwijnt het uitklapmenu aan de bovenkant en de spotlight. Kortom alles boven het 'vrienden online' dingetje.
    Dit gebeurt ook bij profielen, de voorpagina, bij creaties. Kortom op alle pagina's.
    Ben ik de enige die hier last van heeft? En komt dit door mijn browsen (Chrome) of komt dit door de site zelf?



    Groter


    Groter

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 14:35 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik gebruik ook chrome, maar heb nergens last van.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Ik gebruik ook chrome, maar heb nergens last van.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Madonna schreef:
    Ik gebruik ook chrome, maar heb nergens last van.


    Dus het zal niet de browser zijn...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb geen idee waardoor dat zou kunnen komen. Heb je het ook bij andere browsers?
    Probeer anders of het helpt om Google Chrome opnieuw te installeren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Ik heb geen idee waardoor dat zou kunnen komen. Heb je het ook bij andere browsers?
    Probeer anders of het helpt om Google Chrome opnieuw te installeren.


    Bij Explore heb ik er geen last van. Buiten het feit dat Explore zelf vreselijk irritant is.


    #WWED - What Would Emma Do?