• Hoii, ja ik had weer een iedeetje hoor.
    Maar wil weten, of hj wle de moeite waart is om te gaan maken.
    Kijk.. In Bijna alle Siries hierzo. Heefd ToHo tog nog best een makelijk leefentje,, Ze kunnen gewoon naar de winkel, en zouden dat 2 hantekeningen moeten zetten ofzo. Maar als je egt Realisties gaat denken, Zou je wel weten, dat ze niet zonder Sicuretie naar buiten MOGEN, Of normaal naar de film kunnen gaan, zonder zelf een Camera onder je neus te hebben, Of even gaan Schoppen, zonder 10000de Fans rond je nek.
    Dus mijn Iedee was,, een Sirie te maken, waar ze een egt leven in hebben, dus de helle dag, mensen om je heen, die constand op je letten. Ik heb al een iedee hoe ik het wil gaan doen.
    Maar ik wil ff jullie mening er ofer horen.
    En als het Iedee door jullie word goed gekeurt,, Komen er denk ik wel rollen ;)


    Dunno ><

    ligt eraan wat erin gebeurd


    Life is hard and then we die

    Doen


    Music is the new sex

    Nouw,, het gaat ofer, het drukken leventje van ToHo,, tuurlijk, gaan er dingen gebeuren,, en hebben ze vrienden, Vriendinetjes,, en al Die Shit,, mischien word het wel TC, maar omdat Ze nooit egt Prive hebben, hoe Tom en Bill dat dan gaan doen?!. XD

    Maar dan moet ik wel meer reacies krijgen he -_-''


    Dunno ><

    Deze moet je egt doen:D

    Doen sgat <33(K)


    Crack a bottle

    Het is serie en geen sirie. Sorry maar zeg het effe omdat je het altijd zo schrijft maar het hoort met E

    Het is serie en geen sirie. Sorry maar zeg het effe omdat je het altijd zo schrijft maar het hoort met E

    Ik snap je niet!?


    Dunno ><

    Mensen,, als heyt een Sleg iedee is kap ik het gewoon egt helmaal af he!! Maar dus, als je het niet goed vind,, ook zeggen alsjeblieft


    Dunno ><