• Hi! Ik ben Mara en ik ben nieuw op dit forum, en aangezien ik ontzettend hou van verhalen schrijven, heb ik besloten eentje te maken op Quizlet. Ik heb een zware obsessie met de Belgische DJ Netsky, dus ik dacht ''Ik maak daar een verhaal over!'' aangezien de meesten dat hier ook doen als ze ergens gek op zijn, haha.
    Het is niet voornamelijk een love story, maar er zal natuurlijk wel romantiek in voorkomen. Het is niet zozeer 16+, maar het kan gebeuren dat er wat intieme stukjes in voor komen - daarom heb ik hem op 16+ gezet. Je hoeft Netsky niet te kennen, geen fan van hem te zijn om mijn verhaal te lezen. Ik vind hem gewoon geweldig dus ik nam me voor om in mijn verhaal te doen.
    Mijn verhaal is nog maar net begonnen, dus er zijn nog niet zo heel veel hoofdstukken en ik denk dat het ook nog niet zo bekend is hier, maar omdat de One Direction fanfictions hier nog het populairst zijn dacht ik dat het een goed idee was om mijn verhaal hier te promoten :)

    Je kunt mijn verhaal hier lezen: http://www.quizlet.nl/stories/106374/worldwide-it-will-stay-inside--netsky/

    Have fun!


    I'll come alive