• Namens mij wens in jullie allemaal een voorspoedig 2013.

    Aftellen maar!!! ;
    Klik hier maar op want het lukt me niet om er een aftelklok in te plaatsen haha



    Moge veel geluk, liefde, plezier en vrolijkheid je prijzen in 2013.
    Mag je krijgen wat je verdient en wil. Mag je ook blij zijn en goede vriendschappen hebben en behouden.
    Doe een wens en hoop dat het uitkomt in 2013. En als je geen wens doet voor jezelf, doe het dan voor ander. Misschien komt hij uit voor diegene. Het is wel zo lief (:
    Ik dwing je niet hoor, maar ik vind het gewoon een mooie gewaarwording. ^^ Zelf doe ik ook altijd een wens, voor mezelf en voor mijn familie. DAt we nog gelukkig samen mogen zijn en lang met elkaar mogen blijven.


    -xXx-

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 22:37 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    10000ste topic hierover.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En? Ik probeer en een aftelklok in te zetten wat niet lukt. :W


    Ich liebe dich 27.12.23

    En? Nou, het is irritant. Er zijn al zoveel topic's over dat het stoort.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh nou sorry hoor dat ik mensen en goed nieuw jaar wens en er mijn eigen draai aan wil geven ;') Ik probeer alleen wat uit


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ach, Mitchell, keep your pants on. Na morgen ben je er vanaf ^^

    Maar Kelly, je bent te vroeeeeeeeg :W.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mijn broek is nog steeds aan hoor ^^ Die trek ik vanavond laat / morgenochtend vroeg pas uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hihi I know Elise er staat; Alvast haha :P


    Ich liebe dich 27.12.23

    Hahah, nou mooi zo :').

    Had ik niet gezien. Oopsie :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oromis schreef:
    Mijn broek is nog steeds aan hoor ^^ Die trek ik vanavond laat / morgenochtend vroeg pas uit.


    Dat wilden we ook echt weten (aa)
    Anyway, dat is altijd zo dat er zoveel topics komen als er iets bijzonders is, als nieuwjaar.
    Ik vind het wel leuk / grappig, al die topics met hetzelfde onderwerp


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Dat wilden we ook echt weten (aa)
    Anyway, dat is altijd zo dat er zoveel topics komen als er iets bijzonders is, als nieuwjaar.
    Ik vind het wel leuk / grappig, al die topics met hetzelfde onderwerp

    Is toch best logisch dat als je naar bed gaat, de broek die je de hele dag aan hebt gehad uit doet?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 22:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Is toch best logisch dat als je naar bed gaat, de broek die je de hele dag aan hebt gehad uit doet?


    Jup.


    Aan niets denken is ook denken.

    Hier wel maar in een ander land word er gedemonstreerd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    On-topic please? ^^

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 22:43 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mengelmoes schreef:
    On-topic please? ^^


    Jij ook alvast gelukkig nieuwjaar, ghehe!


    Aan niets denken is ook denken.

    Gelukkig nieuwjaar!


    Bad decisions make good stories.