• New York.. Misschien ook wel de stad van het dansen genoemd. Het stikt er van de dansscholen, maar ook op straat zie je het genoeg. Laten we nou is de dansschool "White Rose" nemen. Je ziet altijd wel de jongeren die keurig al hun pasjes doen voor de spiegel, strak en netjes. Zo gaat het hier. Maar laten we nu is naar het plein een paar straten verder gaan. Waar je dagelijks een aantal jongeren ziet dansen op harde muziek. Ze bedenken hun eigen pasjes, hun eigen dans. Vol met salto's en andere snelle bewegingen. Maar wat als deze twee met elkaar te maken te krijgen? Want eerlijk is eerlijk, zo lijkt het wel. Terwijl de een een keurig persoon is, doet de ander wat hij wilt. En dat is maar een van de vele verschillen. Waarom krijgen ze met elkaar te maken? Sinds er is geklaagd wegens geluidsoverlast bij de jongeren op het plein, moesten ze een nieuwe plek zoeken om te dansen. En laat dat nou net de dansschool zijn. Maar hoe loopt het af? Levert het alleen irritaties op? Of vinden ze "Die andere wereld" wel leuk? We zullen zien..


    Oké, in elk groepje kunnen 6 jongeren. Géén uitzonderingen!

    Ballet: [Van de dansschool dus.]
    Destiny Alicia Montez - Malino
    Dessy Tamara Jones - Depay
    Eléonore Beau Amadou - Lifeisajoke
    Charles Parker - Realist

    Streetdance: [Van het plein dus.]
    Larissa von Dushberge - michellexoxo
    Mackenzie Jordan Lopez - ShortiiChey
    Tyler Jay Montoya - Malino
    Brandon Jason Johnson - Depay
    Oliver James Woods - Realist

    Regels:

    - Minimaal 3 regels
    - Geen perfecte personen
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen
    - We sluiten niemand buiten
    - Als je langer dan een week niet meer gereageerd hebt (Behalve met een reden) lig je eruit
    - 16+ is toegestaan
    - OOC tussen haakjes
    - 2 personages per account, wel in verschillende groepen

    Begin:
    De balletdansers gaan naar de school en de streetdancers verzamelen zich op het plein. De les begint bij de balletdansers en even later komt de politie bij de streetdancers voor de overlast..


    El Diablo.

    Destiny

    Ik stap mijn bed uit en rek me even uit. Ik kijk op mijn klok en zucht zachtjes. Over een uur moet ik bij de dansschool zijn.. Ik loop mijn badkamer in en zet de douche aan. Vervolgens haal ik twee grote handdoeken uit het kastje die ik klaar leg en vis nog snel een washandje eruit. Ik kleed me uit en leg mijn kleren in de wasmand. Vervolgens stap ik onder de douche. Ik was me snel en ook mijn haar. Uiteindelijk sta ik helemaal klaar beneden en vis nog snel een appeltje uit de fruitmand. Vervolgens ga ik op weg naar de school...


    El Diablo.

    [mijn topics, reageer morgen]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Main topics, ik reageer morgen denk ik ...]

    Larissa
    Ik opende langzaam mijn ogen toen de wekker een oorverdovend geluid bleef maken. Konden ze niet eens een wekker uitvinden met een zacht geluid. Zodat je langzaam verstoord werd uit je nachtrust in plaats van zo overhaast. Toen ik nog een keer met mijn ogen knipperde werd alles wat helderder en ik gaf een klap op de wekker zodat hij eindelijk stil zou blijven.
    Ik slingerde me benen naar de ene kant van het bed en bekeek de puinhoop in mijn mini kamertje. Vandaag had ze afgesproken met haar maatjes, ze zouden vroeg gaan trainen. Ze had alleen altijd zo’n moeite met opstaan dat ze had gehoopt dat ze 2 uur later hadden afgesproken.
    Ze ging uiteindelijk staan en zocht één van haar skinnie jeans tussen de puinhoop en zocht haar zwarte topje met lage V hals.
    Toen ik eenmaal fris en iets minder fruitig voor de spiegel mijn eyeliner aanbracht zat mijn haar in een vlecht op mijn rug en zag ik er al iets wakkerder uit.
    Toen ik er helemaal klaar voor was, slingerde ik mijn rugzak op mijn rug. En gooide mijn voordeur achter me dicht. Op weg naar onze doordeweekse training.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Dessy Tamara Jones
    Als de wekker gaat op het nachtkastje van mijn bed, besef ik dat ik wakker moest worden, en dat het tijd was om eindelijk weer te gaan dansen. Ja, ik hield zo van dansen. Het was mijn passie en mijn leven. Ik zuchtte toen ik rechtop ging zitten en de wekker uitdrukte. Dat viel me nog steeds tegen, dat vroege opstaan elke ochtend. Ik stapte uit bed, en mijn voeten raakte de koude vloer onder me. Ik pakte een simpele strakke zwarte broek uit de kast, en een wit blousje wat ik snel over mijn hoofd trok. Ik liep naar de badkamer en haalde een borstel door mijn haren heen, deed wat simpele mascara op mijn wimpers, en keek even glimlachend in de spiegel. Ik griste mijn mobiel en mijn handtas mee van mijn kamer, en trippelde op blote voeten naar beneden. In de gang deed ik mijn hakken aan en vervolgens liep ik naar de keuken waar ik 2 flesjes water in mijn tas gooide, en snel nog wat gezonde koekjes erachteraan. 1 van de koekjes had ik op, en hup, mijn ontbijt zat erin. Tijd om naar school te gaan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.