^^ hoi.
ik heb dus ineens weer een idee voor een verhaal, maar zit dus met hetzelfde probleem als altijd...méh!
ik vind eht wel opvallend dat best vele mensen van die Sm of BDSM of andere seks verhalen schrijven en ik dacht - Let's give it a try?
het verhaal maakt gebruik van Twilight personages AU-Human [géén weerwolven of überhaupt iets wat buiten de personages om, met Twilight te maken heeft] en zal Fifty Shades of Grey getint zijn [heb het boek nooit gelezen, maar je raad waarschijnlijk al waar het dan heen gaat]
dit is een beetje het idee [don't judge me please ]:
Edward is een nogal geheimzinnige gast, die dus als hij niet werkt leeft in een BDSM lifestyle. hij is 21 en heeft meerder submissives gehad voordat [ waar ik dus een naam voor zoek ] zijn nieuwste sub is. [naamloos] is een nieuwe vriendin van Alice en Edward vind haar best aantrekkelijk. op een gegeven moment wil hij dus dat zij zijn nieuwe submissive word. er is ene probleempje: [naamloos] is nog steeds maagd "
[vaag ik weet het]
dus mijn vraag is:
wie weet een leuke titel.
in welke plaats in Amerika het zich afspeelt
en dus een naam voor het 17 jarige meisje die dus de hoofdpersoon is? [zolang het maar niet Nederlands is ]
Als iemand sws nog ideeën heeft voor de story, please let me know!
Thnx 4 help
The Definition of Insanity