• De story The Miami Bitch heeft een tijdje stil gelegen, door wat problemen, maar ik ben er nu terug vol op aan bezig en ik heb het ook een nieuwe naam gegeven: She was called The Miami Bitch ft. Justin Drew Bieber.



    She was called The Miami Bitch.

    Als je de naam The Miami Bitch hoort vallen, mag je er zeker van zijn dat ze het in Miami over maar één meisje hebben. Destiny Coopers een zestienjarige meid, die niet vies is van drugs, seks, alcohol en sigaretten. Iedere jongen heeft haar al wel eens voor één nacht gehad en vele meiden zijn super jaloers op haar, omdat elke jongen haar het mooiste meisje van Miami vindt, ondanks haar zogezegde slechte karakter en haar verslavingen. Maar wat is de reden van al die One night stands? Hoe komt het dat ze met haar ouders vergoed heeft gebroken en dat niemand weet waarom? Wat gebeurt er als ze valt voor de charmes van een jongen en zijn reputatie op het spel zet? Of erger nog ze moet kiezen tussen uit zijn leven verdwijnen of haar grootste geheim opbiechten aan de hele wereld? Zal er iemand haar geloven? Haar helpen? Haar nog liefhebben?


    She was called The Miami Bitch ft. Justin Drew Bieber

    Ook zoek ik een nieuwe trailer voor deze story? Dus als jullie je geroepen voelen? En er komen misschien wat rollen vrij.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 17:36 ]

    Het is niet verboden om te reageren he

    Klinkt interresant... Ik ga zo beginnen met lezen, en misschien heb je er wel een abo bij:Y)

    Bieberen schreef:
    Klinkt interresant... Ik ga zo beginnen met lezen, en misschien heb je er wel een abo bij:Y)
    `Wauw dat zou echt geweldig zijn ^^veel lees plezier

    Hahaha. Mijn abo lijst begint weinig tot niet te activeren op 2 verhalen na. Derest heeft al een week of meer niet geactiveerd.. Dus wat nieuws is wel nodig! (:

    Bieberen schreef:
    Hahaha. Mijn abo lijst begint weinig tot niet te activeren op 2 verhalen na. Derest heeft al een week of meer niet geactiveerd.. Dus wat nieuws is wel nodig! (:

    haha oke ja ik ga weer vol op schrijven aan de story!!

    yay fijn haha. Ik ga nu beginnen met lezen ^^

    Ik zap een kijkje nemen (;


    •*• Lululu •*•

    Bieberen schreef:
    yay fijn haha. Ik ga nu beginnen met lezen ^^

    Oke fijn!! Veel lees plezier!!

    @Mallory Dank je!!

    Ik hoop dat jullie me ook gaan laten weten wat jullie er van vonden?

    mijn abo heb je al!!

    Meh. Mij wat te standaard. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Meh. Mij wat te standaard. :Y)

    hoe bedoel je?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    hoe bedoel je?

    Precies zoals ik het zeg. Knap, rijk meisje is de bitch van de school, kan niet omgaan met haar ouders en ontmoet - surprise! - opeens Justin Bieber, waarna ze verliefd op elkaar worden en het meisje uiteindelijk haar leven betert. Zo bedoel ik dat. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Precies zoals ik het zeg. Knap, rijk meisje is de bitch van de school, kan niet omgaan met haar ouders en ontmoet - surprise! - opeens Justin Bieber, waarna ze verliefd op elkaar worden en het meisje uiteindelijk haar leven betert. Zo bedoel ik dat. :Y)
    Mmm niet helemaal de reden waarom ze haar ouders niet kan uitstaan is best diepgaand en ze betert haar leven niet helemaal het is niet zo basic als het er uit ziet hoor.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Precies zoals ik het zeg. Knap, rijk meisje is de bitch van de school, kan niet omgaan met haar ouders en ontmoet - surprise! - opeens Justin Bieber, waarna ze verliefd op elkaar worden en het meisje uiteindelijk haar leven betert. Zo bedoel ik dat. :Y)
    ergens heb je gelijk, de proloog klinkt nogal basic, maar het verhaal zelf is niet zo basic hoor, vind ik tot hier toe he.