• Volgende week is het al Kerstmis en zoals de meerderheid van de bevolking ben ik druk bezig met Kerstcadeaus te kopen. Nu zoek ik nog iets kleins voor mijn vriend. Hij komt Kerstavond bij ons vieren en dan geef ik samen met mijn zus een box van LOTR omdat zijn oude dvd's kapot zijn, maar ik vier Kerst bij zijn ouders en zoek dus nog een kleinigheidje.
    Nu zoek ik nog iets kleins om aan hem te geven, maar ik weet het echt niet meer. Hij heeft bijna alles voor zijn computer en gitaar en wat er nog bij kan is extreem duur. Bij deze: help? Weten jullie iets leuks om aan een jongen te geven dat niet veel geld kost, want ik kan mijn geld niet echt missen voor het moment.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een film/cd? Mok met z'n favoriete snoep erin? Zo'n sneeuwbol waar je een foto in kan doen van jullie samen?


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb hem in de loop van de jaren dat we samen zijn al voldoende foto's gegeven, dus dat zit er niet echt in. Muziek en films download hij altijd, dus dat moet hij ook niet echt hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een een een... een t-shirt van een of andere band. Cadeaubon van bol.com/freerecordshop/iets anders. Okeuh, mijn inspiratie is op. ;p Veel succes iniedergeval. c;


    You are beautiful, you are love.

    Van die leuke sterretjes die je moet aansteken in hartvorm c:

    Misschien een cadeaubon?(:


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”