• Ik wil/moet een DVD branden, ik heb een film gedownload (mp4 bestand) en ondertiteling (srt bestand)
    en wil die graag op een DVD krijgen, maar ik las dat ik ze eerst moet converteren en welk
    programma kan ik het beste gebruiken?

    (En dit is volgens mij niet illegaal, dat wordt pas als je het gaat verkopen, dus dit mag vast ook op het forum)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is inderdaad niet illegaal en ik zal eventjes de benodigdheden voor je opzoeken.

    Alsjeblieft


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die site had ik net ook al! D: Maar ik had hem om de een of andere reden weggeklikt,
    nog maar eens even bekijken dan.
    Maar hé, is het nodig dat ik het omzet naar DVD?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Die site had ik net ook al! D: Maar ik had hem om de een of andere reden weggeklikt,
    nog maar eens even bekijken dan.
    Maar hé, is het nodig dat ik het omzet naar DVD?

    Je wilt toch een DVD branden? xd Dit is denk ik de makkelijkste manier.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha ja, dat is waar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wilde de film openen in filmmachine maar hij zegt dat de toegang geweigerd is..? :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik wilde de film openen in filmmachine maar hij zegt dat de toegang geweigerd is..? :S

    Heb je Filmmachine opgestart als Administrator? En je moet ervoor zorgen dat de film nergens anders in gebruik is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja ik had het net al gevonden, hij is nu aan het branden, hopelijk werkt het (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.