• Altijd al moderator willen zijn? Wel wij zoeken er een paar, dus wordt snel lid en waag je kans. Van de leden wordt wel vereist dat ze actief zijn.

    De site

    Je maakt wel heel veel promotie voor die site..
    + misleidende titel

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:49 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Je maakt wel heel veel promotie voor die site..
    + misleidende titel

    Waarom misleidende titel ik zoek er echt hoor! en trouwens zoveel promotie maak ik neit, ik wil gewoon dat we voor mijn verjaardag nog aan 20 leden geraken en aangezien mijn verjaardag vandaag is ^^

    Lexus schreef:
    Je maakt wel heel veel promotie voor die site..
    + misleidende titel


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Waarom misleidende titel ik zoek er echt hoor! en trouwens zoveel promotie maak ik neit, ik wil gewoon dat we voor mijn verjaardag nog aan 20 leden geraken en aangezien mijn verjaardag vandaag is ^^


    Omdat je bij deze titel eerder denkt aan moderators op quizlet, omdat hij niet specifiek genoeg is. Overigens kun je wel nagaan dat het niet om quizlet moderators gaat, maar vooralsnog. Je kunt dan beter een titel maken als ; 'Moderators gezocht voor rollenspelsite'


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Omdat je bij deze titel eerder denkt aan moderators op quizlet, omdat hij niet specifiek genoeg is. Overigens kun je wel nagaan dat het niet om quizlet moderators gaat, maar vooralsnog. Je kunt dan beter een titel maken als ; 'Moderators gezocht voor rollenspelsite'

    Ik zal er in het vervolg opletten.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Waarom misleidende titel ik zoek er echt hoor! en trouwens zoveel promotie maak ik neit, ik wil gewoon dat we voor mijn verjaardag nog aan 20 leden geraken en aangezien mijn verjaardag vandaag is ^^


    Je hebt 15 leden. Hoeveel moderators wil je hebben? Neem aan dat je dat nu wel allemaal zelf kunt regelen. Je titel werkt zelfs de indruk dat je meerdere moderators zoekt, wat me toch wel overdreven lijkt als je slechts 15 leden hebt.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je hebt 15 leden. Hoeveel moderators wil je hebben? Neem aan dat je dat nu wel allemaal zelf kunt regelen. Je titel werkt zelfs de indruk dat je meerdere moderators zoekt, wat me toch wel overdreven lijkt als je slechts 15 leden hebt.

    2 bij 20 leden ik zou het zelf alleen kunnen,maar ik wil andere mensen ook de kans geven.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    2 bij 20 leden ik zou het zelf alleen kunnen,maar ik wil andere mensen ook de kans geven.


    Zou je alsnog die moderators niet beter kunnen werven op je eigen site?


    quidquid excusatio prandium pro

    Awh nou zeg. Ik snap best dat je mods zoekt, ik heb maar 9 leden en zoek ze ook alvast.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Awh nou zeg. Ik snap best dat je mods zoekt, ik heb maar 9 leden en zoek ze ook alvast.

    Voor welke site? Anders wil ik wel lid worden hoor =)

    Het is beter om in het begin al mods te zoeken omdat dat de mensen zijn die alles van het begin al meemaken. Toch?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Het is beter om in het begin al mods te zoeken omdat dat de mensen zijn die alles van het begin al meemaken. Toch?

    Daar heb je wel een punt.

    Frodo schreef:
    Het is beter om in het begin al mods te zoeken omdat dat de mensen zijn die alles van het begin al meemaken. Toch?


    Hier ben ik het wel mee eens.


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Hier ben ik het wel mee eens.

    Ik ook hoor.

    Ik ben er al een paar dagen 'actief' online (hij staat bij zo'n speciaal gedeelte in mijn browser dat ik er met één handige klik heen kan). Alleen er zijn nooit zoveel nieuwe berichten en ik voel me een stalker en een beetje kansloos als ik dan overal op ga reageren hahaha. :3


    everything, in time