• Ondertussen heb ik al door dat er toch heel wat Quizletters met problemen zitten. Wel, omdat ik dat eigenlijk like erg vind voor hun, zou ik diegene dat problemen hebben, willen helpen. Ik heb erover met Bomm gesproken en vermits zij zei dat ik een topic erover kon openen, denk ik dat ze het wel een goed idee vind dat als iemand problemen heeft, die persoon gewoon naar me toe komt. Zelf heb ik ook al een aantal dingen meegemaakt. Zowel bij vriendschapsituaties als problemen thuis, euhm ik denk dat jullie wel verstaan dat ik mijn eigen problemen hier niet zo voor iedereen ga tentoonstellen, maar ik herken me vaak in verhalen van anderen. Ik weet dat er een account genaamd hulppersonen bestaat, daar kan je nog steeds heen moest je daarvan hulp willen hebben. Maar er zijn nog steeds mensen die liever niet door een anonieme persoon 'behandeld' worden, of gewoon er niet durven heen gaan. Je mag op mijn profiel kijken, helaas zal je niet veel van me te weten komen omdat ik liever nog een tijdje like anoniem wil blijven op quizlet.

Wat ik nu eigenlijk wil zeggen is dat; Quizletters dat problemen hebben, ik meen het, kom naar me toe. Ik wil je wél helpen. Mensen die hulp vragen komen natuurlijk mijn naam etc wel te weten, logisch toch. Anders kan je me gelijk als iemand van de hulppersonen gaan beschouwen. Ik hoop dat jullie niet denken 'weeral zo iemand', want I'm not like the others!

Edit;
    Verwacht niet dat ik wonderen kan verrichten, ik kan je enkel tips/steun geven. Praten hoort daar natuurlijk ook bij.

Edit;
    Ik denk trouwens dat het het beste is dat je via een pb contact opneemt. Ik heb namelijk net de vraag gehad via pb; moet ik het in een pb zeggen of liever in dat topic.
    Ik denk niet dat héél Quizlet wat met jou problemen te maken heeft, toch? Niet gemeen bedoeld ofzo, maar er bestaat nog wel zoiets genaamd privacy.

Shakin' their ass like they just don't care.

Dat vind ik lief van je <3

Remember the nights we drove around crazy, in love.

Das lief <33

Crack a bottle

Dat vind ik lief van je <3

Dankje. But it's like, enkele mensen zijn er altijd voor me geweest, ze betekenen echt veel voor me. Je weet pas wat voor steun mensen kunnen zijn in zo'n situaties als je het zelf meemaakt. Ik wil er ook zijn voor mensen die problemen hebben. Like, er hebben er al genoeg zelfmoord gepleegd ;S Eens goed praten doet al veel.

Das lief <33

Dankje ^^

Edit;
    Ik denk trouwens dat het het beste is dat je via een pb contact opneemt. Ik heb namelijk net de vraag gehad via pb; moet ik het in een pb zeggen of liever in dat topic.
    Ik denk niet dat héél Quizlet wat met jou problemen te maken heeft, toch? Niet gemeen bedoeld ofzo, maar er bestaat nog wel zoiets genaamd privacy.

tis allemaal wel aardig enzoo maar ik dnek dat mensee met problemen naar vriedinne hier op quizlet gaan.

tis allemaal wel aardig enzoo maar ik dnek dat mensee met problemen naar vriedinne hier op quizlet gaan.

Jaa, kan wel zijn (:
    Maar er zijn dan toch nog steeds mensen die dat liever niet doen.. Dat weet ik nu wel door iemand dat dat net zei aan mij.

Ondertussen heb ik al door dat er toch heel wat Quizletters met problemen zitten. Wel, omdat ik dat eigenlijk like erg vind voor hun, zou ik diegene dat problemen hebben, willen helpen. Ik heb erover met Bomm gesproken en vermits zij zei dat ik een topic erover kon openen, denk ik dat ze het wel een goed idee vind dat als iemand problemen heeft, die persoon gewoon naar me toe komt. Zelf heb ik ook al een aantal dingen meegemaakt. Zowel bij vriendschapsituaties als problemen thuis, euhm ik denk dat jullie wel verstaan dat ik mijn eigen problemen hier niet zo voor iedereen ga tentoonstellen, maar ik herken me vaak in verhalen van anderen. Ik weet dat er een account genaamd hulppersonen bestaat, daar kan je nog steeds heen moest je daarvan hulp willen hebben. Maar er zijn nog steeds mensen die liever niet door een anonieme persoon 'behandeld' worden, of gewoon er niet durven heen gaan. Je mag op mijn profiel kijken, helaas zal je niet veel van me te weten komen omdat ik liever nog een tijdje like anoniem wil blijven op quizlet.

Wat ik nu eigenlijk wil zeggen is dat; Quizletters dat problemen hebben, ik meen het, kom naar me toe. Ik wil je wél helpen. Mensen die hulp vragen komen natuurlijk mijn naam etc wel te weten, logisch toch. Anders kan je me gelijk als iemand van de hulppersonen gaan beschouwen. Ik hoop dat jullie niet denken 'weeral zo iemand', want I'm not like the others!

Edit;
    Verwacht niet dat ik wonderen kan verrichten, ik kan je enkel tips/steun geven. Praten hoort daar natuurlijk ook bij.

Edit;

ge zijt een sgat!!! (K)

Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

(...)

ge zijt een sgat!!! (K)

Dank u ^^

Weetje ,ik weet dat ik al een reactie heb geplaatst maar ach wat.. x3
    Kijk ,ik heb ook problemen thuiss ,en nu word ik duss gelijk mishandelt volgens de halfe wereld , maargoed ,ik weet niet beter ,en ik vind mishandelt dan weer son groot woord XD maar dan zegt iedereen van, Jaa ,je meot jeugdzorg erbij halen enseu ,en dat wil ik niet ,omdat ik geen vreemden nodig hb die door mijn leven heen snuffelen, Maar is dit dan like ,niet hetzelde ,ik bedoel ,Voor mij ben jij ook een vreemde..

Crack a bottle

Weetje ,ik weet dat ik al een reactie heb geplaatst maar ach wat.. x3
    Kijk ,ik heb ook problemen thuiss ,en nu word ik duss gelijk mishandelt volgens de halfe wereld , maargoed ,ik weet niet beter ,en ik vind mishandelt dan weer son groot woord XD maar dan zegt iedereen van, Jaa ,je meot jeugdzorg erbij halen enseu ,en dat wil ik niet ,omdat ik geen vreemden nodig hb die door mijn leven heen snuffelen, Maar is dit dan like ,niet hetzelde ,ik bedoel ,Voor mij ben jij ook een vreemde..

Ik snap je. Maar wat is je punt? ^^ Wil je praten met me?

Mijn punt is , Dat ik denk dat wel meer kinderen zoals mij denken ,EN die willen geen vreemden die hun neus in hun zaken steken. Duss..

Crack a bottle

Niet verkeerd bedoelt hoar ,ik vind het juis lief van je ;)

Crack a bottle

Neen, ik snap het (:
    Iedereen bekijkt het anders, maar er zijn wél een aantal mensen die al langs zijn gekomen om te praten. Als je problemen hebt, ben je niet verplicht om naar me toe te komen, ik wil gewoon eventjes laten weten dat jullie altijd mogen langskomen. Het is ook niet zo dat ik bewust jullie profielen kom checken om te zien met wie ik te maken heb >< Van de mensen die me om hulp vragen, ken ik geeneens de leeftijd etc. Enkel van sommige de naam, maar dat is omdat ze dat zelf zeggen.. Verders gun ik hun de privacy (:

ik vind het heel goed van je:)
    want soms doe je iets beschamends en durf je het niet bij je vriendinnen kwijt.. heb ik ook een keer gehad... en dan is het tog leuk om iemand te ehbben waarmee je kan praten en die je er neit steeds op school me iriteerd of tijdens een ruzie het eruit flapt.

Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!