Ondertussen heb ik al door dat er toch heel wat Quizletters met problemen zitten. Wel, omdat ik dat eigenlijk like erg vind voor hun, zou ik diegene dat problemen hebben, willen helpen. Ik heb erover met Bomm gesproken en vermits zij zei dat ik een topic erover kon openen, denk ik dat ze het wel een goed idee vind dat als iemand problemen heeft, die persoon gewoon naar me toe komt. Zelf heb ik ook al een aantal dingen meegemaakt. Zowel bij vriendschapsituaties als problemen thuis, euhm ik denk dat jullie wel verstaan dat ik mijn eigen problemen hier niet zo voor iedereen ga tentoonstellen, maar ik herken me vaak in verhalen van anderen. Ik weet dat er een account genaamd hulppersonen bestaat, daar kan je nog steeds heen moest je daarvan hulp willen hebben. Maar er zijn nog steeds mensen die liever niet door een anonieme persoon 'behandeld' worden, of gewoon er niet durven heen gaan. Je mag op mijn profiel kijken, helaas zal je niet veel van me te weten komen omdat ik liever nog een tijdje like anoniem wil blijven op quizlet.
Wat ik nu eigenlijk wil zeggen is dat; Quizletters dat problemen hebben, ik meen het, kom naar me toe. Ik wil je wél helpen. Mensen die hulp vragen komen natuurlijk mijn naam etc wel te weten, logisch toch. Anders kan je me gelijk als iemand van de hulppersonen gaan beschouwen. Ik hoop dat jullie niet denken 'weeral zo iemand', want I'm not like the others!
Edit;
Verwacht niet dat ik wonderen kan verrichten, ik kan je enkel tips/steun geven. Praten hoort daar natuurlijk ook bij.
Edit;
Ik denk trouwens dat het het beste is dat je via een pb contact opneemt. Ik heb namelijk net de vraag gehad via pb; moet ik het in een pb zeggen of liever in dat topic.
Ik denk niet dat héél Quizlet wat met jou problemen te maken heeft, toch? Niet gemeen bedoeld ofzo, maar er bestaat nog wel zoiets genaamd privacy.
Shakin' their ass like they just don't care.