• Verpleegster Kate Middleton pleegt zelfmoord na perslek
    vrijdag 07 december 2012 om 17u00

    King Edward VII Hospital in Londen © Reuters
    Een verpleegster van het privéziekenhuis waar de Britse prinses Kate Middleton werd behandeld voor een zware vorm van ochtendmisselijkheid, heeft in Londen zelfmoord gepleegd.

    Twee dagen voor haar dood gaf de verpleegster, die in het King Edward VII-ziekenhuis aan het werk was als receptioniste, vertrouwelijke informatie over de toestand van de zwangere Kate aan twee Australische radiopresentatoren die zich hadden uitgegeven als leden van het Britse Koningshuis. De vraag is nu of haar zelfmoord in verband kan worden gebracht met deze grap.

    De vrouw verklaarde - zonder te beseffen dat het om een grap ging - dat de Britse prinses was opgenomen voor de behandeling van een zware vorm van ochtendmisselijkheid en dat de hertogin van Cambridge in een vroeg stadium van de zwangerschap is.

    Naaktfoto's

    De grap van de Australische radio haalde het wereldnieuws maar werd fel bekritiseerd. De Britse pers wil namelijk het privéleven van kroonprins William en zijn echtgenote Kate Middleton respecteren en gaan niet meer louter op zoek naar sensatie om sensatie. Toen er naaktfoto’s van Kate Middleton opdoken in het tijdschrift ‘Closer’, was de Britse pers ook erg fel tegen een dergelijke publicatie.

    Vrijdagochtend is de verpleegster dood teruggevonden in haar eigen woning. Scotland Yard is een onderzoek gestart naar de exacte omstandigheden van haar dood. Hoewel er geen twijfel over bestaat dat de vrouw zelfmoord heeft gepleegd, komt er toch verder onderzoek. (LVR)




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 12:37 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Stiekem is het Britse koningshuis lid van de Maffia en hebben ze haar laten ombrengen voor het geven van vertrouwde informatie aan de pers.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Stiekem is het Britse koningshuis lid van de Maffia en hebben ze haar laten ombrengen voor het geven van vertrouwde informatie aan de pers.


    Niet alleen lid, the queen is de leider van de Britse maffia.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Assassin schreef:
    Stiekem is het Britse koningshuis lid van de Maffia en hebben ze haar laten ombrengen voor het geven van vertrouwde informatie aan de pers.


    Dit was zo ongeveer mijn exacte reactie ='D

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 12:43 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik hoorde het gisteren op het nieuws en vind het echt erg. Die vrouw moet er echt mee ingezeten hebben. En ik vind het ook een zeer slechte grap van die radiopresentatoren.
    Maar of zelfmoord de enige oplossing was, betwijfel ik sterk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Assassin schreef:
    Stiekem is het Britse koningshuis lid van de Maffia en hebben ze haar laten ombrengen voor het geven van vertrouwde informatie aan de pers.

    Hahaha, geweldig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    230710 schreef:
    Ik hoorde het gisteren op het nieuws en vind het echt erg. Die vrouw moet er echt mee ingezeten hebben. En ik vind het ook een zeer slechte grap van die radiopresentatoren.
    Maar of zelfmoord de enige oplossing was, betwijfel ik sterk.


    Het lijkt me niet, dat als ze zelfmoord heeft gepleegd, dit het enige was wat er aan de hand was. Dat lijkt me erg sterk en ik vermoed dan ook dat het eerder de laatste druppel is geweest op dat moment dan dat het de enige reden was.
    Maarja, dat is toch iets waar we nooit achter zullen komen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Het lijkt me niet, dat als ze zelfmoord heeft gepleegd, dit het enige was wat er aan de hand was. Dat lijkt me erg sterk en ik vermoed dan ook dat het eerder de laatste druppel is geweest op dat moment dan dat het de enige reden was.
    Maarja, dat is toch iets waar we nooit achter zullen komen.



    vraag haar. Zij kan erachter komen (cat) Maar er zal idd meer gespeeld hebben.

    Eerste reactie toen ki dit hoorde op de radio was wel een heel harde WAT. Gevolgd door een nog veel hardere WAT DE FUCK toen het nieuwsbericht daarna vertelde dat een moeder de penis van haar jonge zoontje had afgebeten.


    quidquid excusatio prandium pro

    Yoda schreef:
    (...)

    Het lijkt me niet, dat als ze zelfmoord heeft gepleegd, dit het enige was wat er aan de hand was. Dat lijkt me erg sterk en ik vermoed dan ook dat het eerder de laatste druppel is geweest op dat moment dan dat het de enige reden was.
    Maarja, dat is toch iets waar we nooit achter zullen komen.


    Precies.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yoda schreef:
    (...)

    Het lijkt me niet, dat als ze zelfmoord heeft gepleegd, dit het enige was wat er aan de hand was. Dat lijkt me erg sterk en ik vermoed dan ook dat het eerder de laatste druppel is geweest op dat moment dan dat het de enige reden was.
    Maarja, dat is toch iets waar we nooit achter zullen komen.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het best sick. Ik hoop echt dat er een andere reden is waarom ze zelfmoord heeft gepleegd, en dat het niet de radio'grap' is geweest die haar fataal is geworden. Daarbij vind ik zulke idiote grapjes van dat radiostation echt abnormaal, je geeft jezelf niet uit voor mensen van het koningshuis om zo anderen te zieken. Dan kun je heisa verwachten. Punt uit.


    Bad decisions make good stories.