Rissl schreef:
Het management gaat best wel ver met al die merchandize troep. Ik snap dat er veel geld in zit met die 1000000000000000 gillende fangirls, maar come on, dit is allemaal wel heel snel.
Dat van Zayn en The Wanted wist ik niet, heftig! Waarom hebben/hadden ze ruzie?
De hele ruzie slaat eigenlijk nergens op (Max had,als de oudtse van de twee, als 24 zijnde, best Zayn's opmerking kunnen negeren).
Van wat ik tenminste begrijp had Max een foto geplaatst van hem en Usher op een of ander feestje, en daar had Zayn iets op geantwoord van 'geek' ofzo. Max had daarop geantwoord van 'That's right gorgeus'. Vervolgens postte Max nog een foto van hemzelf, maar dan met Psy en had 'ie er iets bij getweet van 'blahblah #geekandproud:)'
En vanaf daar kregen de twee een beetje mot en vervolgens kwamen Tom en Louis er ook nog bij. Tom maakte een opmerking over Zayn's haar en Louis kwam op voor Zayn. Vanaf daar ging het weer tussen Max en Zayn. Het was eigenlijk een ruzietje van niks tot Max iets tweette over dat ze elkaar wel tegen zouden komen in NYC (One Direction en The Wanted treden allebei op op 7 december, bij de Z100 Jinle Ball bij Madison Square Garden).
Aha, tweet gevonden. Max had dus getweet: "Tell your problems without the 8 security in NYC. The only problem I have with you is the s**t banter. Grow up son."
Daarop had Zayn geantwoord: "I'd f**king love to, see you in New York big man ha u clown."
Dus.. We zullen zien..
De hele ruzie slaat dus eigenlijk helemaal nergens op en als volwassene had Max best Zayn's opmerkingen kunnen negeren(hoewel Zayn technisch gezien ook een volwassene is). Vervolgens hoefde zowel Tom en Louis zich niet eens te bemoeien met het hele gedoe. En gezien bijna iedereen in te Wanted boven de 20 is, hadden ze ook makkelijk op Max in kunnen praten zodat hij niet antwoordde op Zayn's opmerkingen.
En op internet heb je nu al One Direction fans VS The Wanted fans dus... dat loopt wel erg snel uit de hand o__0
You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have