• Haaii. Ik wil even waarschuwen voor dit nogal zeik topic, ik moet dit gewoon even kwijt.

    Ik ben dus super in de war sinds deze week. Het is allemaal begonnen een maandje of 2/3 geleden. Ik kwam voor een jongen, X, te zitten die ik eerst gewoon een normale gozer vond. Ik kon me niet indenken waarom mijn beste vriendin hem zo geweldig vond, maar toen POEF I was in love. Maar oke, we bouwden een geweldige vriendschap op. Hij was echt zo'n goede vriend voor me, en ik kon super gezellig met hem kletsen en ook over serieuze dingen. We kletsten gewoon non-stop, over vanalles en nog wat, het was gewoon super gezellig. Alleen plots begon hij steeds minder tegen me te praten, eerst begon het via de chat (hij verontschuldigde zich en zei dat ie het gewoon druk had) maar al gauw begon hij zich ook op school zo te gedragen. Mijn vriendinnen wouden de moed erin houden dus regelde een avondje met een groep vrienden (de jongens die zij leuk vonden waren er ook, dus dan viel het niet zo op) Ik vroeg X of hij ook zin had om te komen, maar helaas kon hij niet omdat ie iets met zijn moeder moest doen. In de loop van de week hoorde ik dat X helemaal niks met zijn moeder ging doen, maar een film avond had met 3 meisjes en 2 andere vrienden. Oke, je kan niet, maar waarom liegen? Ik zat er de hele week mee, omdat ik gewoon wist dat hij tegen me aan het liegen is. Ik heb hem al op zzijn gedrag aangesproken, alleen zei hij dat ik niet bang moest zijn, dat alles goed was. Ik heb vorige week dinsdag ook hem oprecht verteld over mijn gevoelens (in de week dat ik hoorde over zijn leugen) Hij was er oke mee en we zouden vrienden blijven.

    Maar nu komt het, ik ben sinds dat feestje ziek (zaterdag) Ik heb vanaf maandag tot en met woensdag ziek thuis gezeten en ben ook vandaag weer ziek naar huis gegaan. In die drie dagen had hij geen een berichtje gestuurd dat maar ook iets met 'beterschap' te maken had. Ook vandaag niet. Ik snap het gewoon niet. Als we vrienden zouden blijven, kan hij toch best iets sturen? Betekend die vriendschap niks voor hem. Ik ben gewoon zo in de war de laatste tijd. Ik heb ten eerste iets aan mijn knie waardoor ik veel pijn heb gehad, ten tweede ben ik nu ook al bijna 1 week ziek. Ik ben gewoon een beetje zat dat ie zo met me speelt. ik wil gewoon dat ie oprecht tegen me spreekt, of het hem nou echt iets uitmaakt dat ik gevoelens voor hem heb (niet dat die nog erg sterk zijn door zijn stom gedrag) en of we nog wel zo'n goede vrienden zijn... Zucht, iemand raad?


    I know there's sunshine behind that rain, I know there's good times behind that pain

    Ik zou hem (als ik jou was) er eens op aanspreken en als hij daar niks op doet eens kijken of hij je vriendschap nog wel waard is.


    26 - 02 - '16

    Nou, ik denk dat hij door niets (zinvols) te zeggen genoeg duidelijk heeft gemaakt. Je hebt hem er al een keer op aan gesproken, dat hij loog was nergens voor nodig geweest. Ik zou hem geen aandacht meer geven. Als hij dan probeert je aandacht te krijgen of je daarop aanspreekt, kun je het hem uitleggen. Als hij er niets op uit doet, zegt dat ook genoeg.


    "They say that we're dreaming too big, I say that this town's too small."

    Sprout schreef:
    Nou, ik denk dat hij door niets (zinvols) te zeggen genoeg duidelijk heeft gemaakt. Je hebt hem er al een keer op aan gesproken, dat hij loog was nergens voor nodig geweest. Ik zou hem geen aandacht meer geven. Als hij dan probeert je aandacht te krijgen of je daarop aanspreekt, kun je het hem uitleggen. Als hij er niets op uit doet, zegt dat ook genoeg.


    •*• Lululu •*•

    Dumpen die gozer. Je bent duidelijk beter af zonder hem en je hebt hem niet nodig. Het doet hem zo te merken niets en anders had hij er allang wat aan gedaan. Die smoesjes zeggen ook al genoeg. Ik zeg: Geen contact meer en als hij weer contact opneemt heb jij de beslissing wat je hiermee wilt doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.