Gister sprak ik af met mij vriend (nu ex) om te praten over onze relatie en besloten dat het beter is als we ermee ophouden. Het was niet onaangekondigd want vorige week had hij me al verteld dat hij twijfelde of we door moesten gaan. Die week zat ik heel er in de put omdat ik wist dat hij en anders ik het zou uitmaken omdat het toch geen zin meer had. In iedergeval, we zaten dus op een bankje en we hadden net aan elkaar verteld wat we ervan vonden. Toen zei ik: "Moet ik je nog even naar het station brengen?" waarop hij antwoorde: "nee ik ga zo nog even naar A." Raar dat ik het vroeg want ik kon bijna wel raden dat hij naar A. ging. A. is een hele goede vriendin van mij maar ook beste vrienden met hem. Ze vertellen elkaar dingen die ze mij niet vertellen en skypen met elkaar, wat ze ook niet met mij doen. Hij vind haar dus interssanter als mij. Nu ging hij dus naar haar toe, ofterwijl, ze koos hem boven mij, terwijl ik A. al 4 jaar ken en hij maar 4maanden. Hierdoor voel ik me veraden en aan de kant gezet, oninteressant. En het geeft me het gevoel alsof niemand om me geeft,
wat zouden jullie doen en hoe zouden jullie je voelen als je beste vriend niet voor jou kiest maar voor je ex, en toen jullie nog samen wat hadden ook al heel close waren?
[ topic verplaatst door een moderator ]
" I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."