• Omdat niet iedereen van onze vriendgroep nog op school zit, hadden we besloten om via datumprikker weer eens iets af te spreken. En dat was mijn initiatief, dus moest ik dat doen. Maar meeeeeeen, als je daar mee moet gaan werken voor het eerst. Nou goed, ik heb eindelijk wat in elkaar kunnen flodderen, maar goed. Haha.

Wie heeft hier nog ervaring mee?
    Het is btw wel al gelukt eh. Eindelijk.

[ topic verplaatst door een moderator ]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Lol, het is dus moeilijk/ingewikkeld om te gebruiken want dan spreekt de website zichzelf tegen:
    "Het plannen van een afspraak kan een hele klus zijn. Datumprikker.nl maakt het makkelijk!"

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik gebruik altijd Doodle. Ik vind da makkelijk. Heb nog nooit gehoord van deze site. x'D

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Ik maak meestal afspraken daar met mensen die ik niet vaak spreek. Prima programma naar mijn mening.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik vind bellen en via Hyves, whatever, dan dat toch makkelijker o3o

~A smol bean who loves drawing doges and cates