Ik was vandaag dus naar de aula aan het lopen, zie ik op de bank naast de lerarenkamer een of ander klein brugklasmensje liggen, met wat leraren en de brugklascoördinator die hem een soort van ondersteunden. Hij was dus bij gym uit de touwen gevallen en toen zijn een paar wervels omhooggeschoten (hij was op z'n hoofd gevallen). Tenminste, dat heb ik gehoord:Y). En toen kwam de ambulance om hem af te voeren.
Verder heb ik awesome leraren. Ik stond voor het wiskundelokaal met nog een paar andere mensjes, ik zat een heel verslavend spel op mijn telefoon te spelen loopt er iemand langslopen, die zei: 'Bruggers! 'Ik keek niet op, maar de rest wel en die zeiden zo van 'het is kleine minimensjes!' (bekende quote van mijn tekenleraar, coolste docent op aarde). Whut? Waarom zou je dat tegen een vijfdeklasser zeggen? Ik weer verder spelen, lopen ze opeens achter hem aan. 'Jolie (ik dus) heeft hele mooie nieuwe tekeningen gemaakt!' Dat was echt een wtfomg momentje. Bleek die "vijfdeklasser" mijn tekendocent te zijn, lol. Totally awesome.Omdat ik hem heb gespeeld in een musical noemt hij mij soms bij zijn naam, echt heel vaagxD
maarja, wat waren jullie avontuurtjes vandaag?
[ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 15:58 ]
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.