Voor mij. Ik wordt namelijk niet zo snel verliefd. En dan heb je prijs.
En ik zie hem dan ook vaak. Hij doet dezelfde sport als ik namelijk en ik betrap mezelf op herhaaldelijk naar hem kijken -nee niet staren. Het grappige is ik had het opgebiecht aan mijn vriendin die het blijkbaar twee weken en half terug tegen hem gezegd heeft. Maar hij blijft zich normaal gedragen t.o.v. mij. Of wat je normaal kan noemen. Maare ik heb het zelf nog niet aan hem bevestigd. Niet dat ik het niet wil doen, maar ik durf het toch niet...
Herkenbaar voor iemand?
xxx
Edit: Ik kreeg dit bericht van hem van een andere jongen die ik wel vaker zie en die het ook weet: hey wheeft mij iets vertelt e
hij vind u een heele toffe vrindin ma momenteel wil hij vriende blijve zij hij (sorry voor zijn megaslechte gramatica)
Extra edit: Het is pas eetdag geweest op de badminton en ze waren blijkbaar koppels aan het vormen. Ze wouden mij eerst aan iemand anders koppelen, maar toen zei mijn vriedin doodleuk dat ze mij aan hem moesten koppelen . En hij is uitgevlogen tegen een trainer en ik kan hem daarvoor geen ongelijk geven want ik zou ongeveer exact hetzelfde doen zonder het sla in de maag en in het gezicht gedeelte dan..
[ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 21:53 ]
Sidera nostra contrahent solem lunamque