• Very well ik heb nu ook hyves dus. Bud me maar if you want

    http://xbomm.hyves.nl/

    [/haha nu maak ik ook zo'n vet irritant topic, but i don't care either]

    Schaam je. :P


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    volgense mij heb je me al op hyves :Y)

    Erg he? x'D
    Maarja ik móet nu wel :( Om twee bands te promoten enzo :') Maarja add me maar, heb jij geen hyves dan?

    Erg he? x'D
    Maarja ik móet nu wel :( Om twee bands te promoten enzo :') Maarja add me maar, heb jij geen hyves dan?


    Ja, érg… erg :'D

    Ik zal je wel toevoegen… Want ik ben zéér vriendloos. :X


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Als jij geen mod was,was dit topic allang gesloten x'D

    Ik heb je geadd enzo :')

    Oja, Elien nogwat,
    Ik snap een ding niet, mijn topic over hyves sluit je wel, en die van Bomm niet? =,= Niet dat ik wil dat die gesloten word ofzo, maar ik vind dat ik dan ook recht heb op een hyves topic enzo.

    Ik heb je geadd enzo :')

    Oja, Elien nogwat,
    Ik snap een ding niet, mijn topic over hyves sluit je wel, en die van Bomm niet? =,= Niet dat ik wil dat die gesloten word ofzo, maar ik vind dat ik dan ook recht heb op een hyves topic enzo.

    Idd,omdat Bomm(<33) mod is??

    -____-

    mensje ! Ik ga je toevoegen op hyves :D

    Daar heet ik ook Caroomadness XD

    dus weet je dat ff :P


    I solemny swear i am up to no good

    (...)
    Idd,omdat Bomm(<33) mod is??

    -____-
    Ik denk het, ookal zijn mods in mijn ogen niet balengrijker dan de rest ofzo? Maarja..

    PUH, jij mag wel een topic openen met jou hyves of blablabla ik vind dat hier dan ook een SLOTJE op moet ! Als ik er 1 maak dan komt er ook een SLOTJE op, IK GA ER NU OOK GEWOON 1 MAKEN


    Every tear falls down for a reason.

    (...)Ik denk het, ookal zijn mods in mijn ogen niet balengrijker dan de rest ofzo? Maarja..

    Idd!

    PUH, jij mag wel een topic openen met jou hyves of blablabla ik vind dat hier dan ook een SLOTJE op moet ! Als ik er 1 maak dan komt er ook een SLOTJE op, IK GA ER NU OOK GEWOON 1 MAKEN

    Idd!

    Wel; gaan reageren op de mijne he ? (A)


    Every tear falls down for a reason.

    Sorry hoor,maar ik vind dit zo oneerlijk!

    Oh echt waar?
    Topics over hyves mogen normaal niet gesloten worden hoor. Teminste daar zijn geen afspraken over.
    Anw dan sluit ik deze ook wel ;)