• Als iemand suggesties heeft, ik hoor ze graag. C:

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 0:06 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    (...)

    Ik wel, ik trek me alles veel te hard aan.
    En het was huilen, maar echt niet normaal hard.
    Ik had een zakdoekentekort.


    Ik trek mij ook alles aan, maar als ik wil wenen, dan doe ik dat gewoon. Ik ging gewoon harder huilen omdat niemand het door had, en ik het me aantrok dat niemand iets om me geeft..
    En vaak ween ik gewoon tot ik niet meer kan wenen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Adesso schreef:
    (...)

    Ik ook.
    Vanochtend begon ik ook te janken bij m'n stage, ik schaamde me dood. Ohgod.


    Why? :C


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barack schreef:
    (...)

    Ik trek mij ook alles aan, maar als ik wil wenen, dan doe ik dat gewoon. Ik ging gewoon harder huilen omdat niemand het door had, en ik het me aantrok dat niemand iets om me geeft..
    En vaak ween ik gewoon tot ik niet meer kan wenen.


    Dat laatste doe ik vaak 's avonds in m'n bed.
    Wij geven om je. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ROCK ME YEAH.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    f


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Adlington schreef:
    (...)

    Why? :C


    Nou ik was dus bezig met een kopstelling aan het spiegelen, en achter mij stond dus ook een stagiaire. Maar er stond ook een klant bij, en die was aan het praten, maar ik reageerde niet toen ze klaar was, omdat ik dacht dat ze het tegen Sabrina -stagiaire- had. Dus zegt ineens die vrouw. 'Hallo, luister je wel?' En gaat Sabrina haar helpen. I was like, dafuq? Je zegt toch van, 'mevrouw, mag ik u iets vragen?' of dat doen de meeste toch. Dus als Sabrina die vrouw heeft geholpen zegt ze nog tegen mij 'En meisje, de volgende keer moet je WEL even luisteren als een klant je iets vraagt.' Ik zei dus terug 'Ik wist niet dat u het tegen mij had.' En hoofdschuddend liep ze weg. Dus kwam Elmar -medewerker- naar me toe, en zei 'Lieke, kom je even mee.' Dus wij naar het magazijn vraagt hij wat er gebeurde. Dus ik wilde het uitleggen, maar begon te huilen. Ik verontschuldigde me. Ik kan er dus zo niet tegen als mensen zo doen. Gelukkig pakte hij het wel goed op, maar ja. Echt waar, hè. Ik voelde me zo rot daarna.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    SARAH LEES JIJ HET LAATSTE NIEUWS?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    ROCK ME YEAH.


    HARRY: LOU, ROCK ME YEAH.
    LOUIS: WITH ALL THE LOVE IN THE WORLD.
    AND THEY START KISSING AGAIN.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hoi.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Waarom vond ik gisteren zowat alle liedjes en vandaag geen buiten die 3?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    Waarom vond ik gisteren zowat alle liedjes en vandaag geen buiten die 3?


    FUCK YOU. ZOEK DOOR. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga even verkassen naar beneden, tot zo. <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    AND IF YOUUU, YOU WANT ME TOOOO,.. LET'S-
    LOUIS: YES, HAZ, I WANT YOU.
    <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Adlington schreef:
    SARAH LEES JIJ HET LAATSTE NIEUWS?
    Ik lees geen enkele krant


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Adesso schreef:
    (...)

    Nou ik was dus bezig met een kopstelling aan het spiegelen, en achter mij stond dus ook een stagiaire. Maar er stond ook een klant bij, en die was aan het praten, maar ik reageerde niet toen ze klaar was, omdat ik dacht dat ze het tegen Sabrina -stagiaire- had. Dus zegt ineens die vrouw. 'Hallo, luister je wel?' En gaat Sabrina haar helpen. I was like, dafuq? Je zegt toch van, 'mevrouw, mag ik u iets vragen?' of dat doen de meeste toch. Dus als Sabrina die vrouw heeft geholpen zegt ze nog tegen mij 'En meisje, de volgende keer moet je WEL even luisteren als een klant je iets vraagt.' Ik zei dus terug 'Ik wist niet dat u het tegen mij had.' En hoofdschuddend liep ze weg. Dus kwam Elmar -medewerker- naar me toe, en zei 'Lieke, kom je even mee.' Dus wij naar het magazijn vraagt hij wat er gebeurde. Dus ik wilde het uitleggen, maar begon te huilen. Ik verontschuldigde me. Ik kan er dus zo niet tegen als mensen zo doen. Gelukkig pakte hij het wel goed op, maar ja. Echt waar, hè. Ik voelde me zo rot daarna.


    Meh, dat is kut. :C
    Onbeleefde mensen allemaal.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.