• Ik dacht eraan een soort Plain Jane te doen.
    Voor de mensen die niet weten wat dit is:

In deze serie worden vreemde, saaie, degelijke vrouwen omgetoverd tot sexy vrouwen boordevol zelfvertrouwen. In elke aflevering komt er een nieuwe Jane aan bod. Niet alleen is zij op zoek naar een unieke kans om te veranderen, ze wordt ook helemaal klaargestoomd om haar ware gevoelens te uiten voor een geheime liefde. Mode-expert Louise Roe zorgt ervoor dat de Janes er prachtig uit komen te zien en daarnaast zorgt ze er ook voor dat het zelfvertrouwen van de vrouwen een boost krijgt. Ze moeten hun angsten overwinnen, dus ook in de liefde...

Wat vinden jullie van dit idee?

26 - 02 - '16

Meer uitleg?

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Nou, ik wou dus Plain Jane doen. Met als rollen voor de rpg iemand die telkens Louise Roe speelt en natuurlijk tijdelijke rollen van de crushes en van de meisjes.
    Dus deze rpg zou heel erg geschikt zijn voor mensen die niet zoveel tijd hebben.

26 - 02 - '16

Ik reserveer iemand!!!

Spoiler alert: you will save yourself

Dat is een geweldig programma (: en het is handig voor mensen die kennis willen maken met rpg'en of mensen die weinig tijd hebben ^^

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Ik hou van dat programma, dis een RPG erover lijk me wel wat (:

•*• Lululu •*•

Ik ken het programma niet :'( Wanneer komt het op TV?

Spoiler alert: you will save yourself

Het is volgens mij voor op mtv of tlc. Ik waarschuw jullie wanneer de rpg begint!

26 - 02 - '16

ik zal het leuk vinden, je hebt een tijdelijke rol.

-

Oke, ik ga de rpg starten. En mensen die het leuk vinden kunnen meedoen. Ik zal een link plaatsen hier als ik het topic gemaakt heb ^^

26 - 02 - '16

Dan mijn topics, cause I really wanna join, if I'm allowed ...

We've lived in the shadows for far too long.

Ik heb het rollentopic geopend! En iedereen mag meedoen!

26 - 02 - '16