Hoi iedereen dit moest ik gewoon even kwijt, ik heb nu dus flinke keelontsteking waar ik mega erg van baal.
Ik heb vorige toetsweek gehad en heb faalangst.
dat zien we dan ook terug op mijn cijfers=.=zie hier:
Duits 5.4
engels: 4
wiskunde:iedereen heeft een onvoldoende van de kaderklassen en waarschijnlijk is er nog een fout gemaakt met decdeling ook =.=
biologie:weet ik nog niet maar zal ook wel onvoldoende zijn(ik ga juigen als het een voldoende is)
nederlands:is nog niet nagekeken, maar die vent zei dat het niet al te goed is gemaakt=.=
effe kijken wat had ik nog meer?
ja dat was het ,had 2 toetsen van bio(een daarvan zit nog hoop in)en 2 van nederlands(zit mischien ook nog hoop in 1 )
mijn klas pest de leraar weg, deze meneer is dus zo overspannen dat hij vandaag iets zei dat echt niet door de beugel kon!
hij zei ja jullie k......(erge ziekte)kinderen verzieken mijn leven. en toen liep hij dus het lokaal uit naar onze mentor omdat een kind een opmerking gaf dat het zo lang duurde hij heeft dus een uur vol gelult. dus ik ben mijn werk gaan maken, want ik snapte het toch wel. dat cijfer van duits!ik dacht echt dat het makkelijk was!niet dus!spelfouten en dag cijfer!
If you can dream it, you can do it❤️