• Twee reporters in Kyrgyzstan!


    Zo, nu weet iedereen waar het ligt


    Twee reporters van het blad "Super-info" runnen daar samen de "practical-jokes collumn" waarin ze practical jokes uithalen. Dat schijnt heel populair te zijn in Kyrgyzstan en vele bladen hebben het. Gelukkig gaan maar weinigen zo ver in hun practical """""jokes"""" als dit stel.

    Recentelijk werd namelijk een prominente presentratrice van een show op de Kyrgyzstanse staatstv ontvoerd door die twee. Ze werd geblinddoekte en meegesleept naar een stuk braakliggend grond, waar ze werd gedwongen uit te kleden. Vervolgens werd ze met twee pistolen bedreigd en moest ze eerst zingen. toen ze weigerde werd ze met een pistool in haar achterhoofd gepord en werd haar verteld dat ze moest dansen.

    Maar toen hielden de lolbroeken nog niet op, oh nee! Integendeel. Ze bedreigden haar nogmaals: "Okay, zeg je laatste woorden. Daarna schieten we je dood." Vervolgens haalden ze hun mobieltjes tevoorschijn en begonnen ze te filmen. Uiteindelijk vertelden ze haar dat ze reporters waren van het bovengenoemde blad en maakten ze een einde aan hun practical """"""joke""""".

    De twee journalisten zijn inmiddels ontslagen en worden aangeklaagd, dit gedoe komt gelukkig niet in het blad te staan en er is een hoop ophef in Kyrgyzstan over hoe dit ooit heeft kunnen gebeuren. Nog prangendere vragen dringen zich op: Wie bedacht dit? En nóg belangrijker: Wie the fuck vond dit een goed idee en wie the fuck vond dit grappig? D:

    Tot zover de journalistenhumor in Kyrgyzstan

    Bron

    PS: De ontvoerde presentratice presenteert een show waarin jonge medium's het tegen elkaar opnemen om te kijken wie de toekomst kan voorspellen. Ze werkt met een dozijn mensen die de toekomst kunnen zien en nog kon ze dit niet zien aankomen! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Omygod, say what. Echt jezus, niet helemaal honderd procent is dat duo dan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Holy sweet mother of God! Die twee zijn echt niet goed bij hun hoofd! Stelletje gekken!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Aria schreef:
    Omygod, say what. Echt jezus, niet helemaal honderd procent is dat duo dan.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Aria schreef:
    Omygod, say what. Echt jezus, niet helemaal honderd procent is dat duo dan.


    Je hebt humor, slechte humor, heel slechte humor, afschuwelijke slechte humor,l episch slechte humor, goddelijk slechte humor, polytheistisch goddelijk slechte humor en het niveau van humor wat mijn moeder heeft, maar sinds kort wil ik daaronder nog een trap toevoegen met journalisten humor :Y)

    Oftewel: Jup, ze zijn een klein beetje gek xD


    quidquid excusatio prandium pro

    HAHAHAHA.

    Uh. Nee. D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ._____.
    Hoe verzin je het. Dan ben je toch gewoon niet goed in je hoofd?


    i put the fun in funeral

    Descartes schreef:
    ._____.
    Hoe verzin je het. Dan ben je toch gewoon niet goed in je hoofd?


    26 - 02 - '16

    PercyWood schreef:
    Holy sweet mother of God! Die twee zijn echt niet goed bij hun hoofd! Stelletje gekken!


    •*• Lululu •*•

    Ik wist niet eens dat dat land bestond.
    Die zijn echt niet goed bij hun hoofd ._.


    Shoganai i ne~

    hopelijk gaan die twee "grappenmakers" nu flink voor boeten en worden ze in een inrichting opgesloten.


    -

    Mijn God. Dat zijn geen journalisten, dat zijn gekken. Dat heeft absoluut niets meer met humor te maken, het is gewoon een misdrijf.
    Wie denkt dat zoiets grappig is zou het zelf een keer mee moeten maken - of simpelweg opgesloten moeten worden en nooit meer vrijkomen, dat is ook prima.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die ""Journalisten"" zouden een keer hetzelfde moeten meemaken.
    En dan op internet zetten, en wij met z'n alle lachen!


    Tijd voor koffie.

    Omg, die zijn echt gestoord!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Square schreef:
    Mijn God. Dat zijn geen journalisten, dat zijn gekken. Dat heeft absoluut niets meer met humor te maken, het is gewoon een misdrijf.
    Wie denkt dat zoiets grappig is zou het zelf een keer mee moeten maken - of simpelweg opgesloten moeten worden en nooit meer vrijkomen, dat is ook prima.


    Ik geloof dat ze in ieder geval een tijdje worden opgesloten 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Whoa wist niet eens dat dat land bestond.


    No growth of the heart is ever a waste