KarensBabes schreef:
(...)
Misschien kun je het lettertype van de titel veranderen, en er voor zorgen dat hij de plaatjes niet overlapt? Verder is het een leuk theme hoor (: Als je een ander theme wilt kun je gewoon naar andere blogs gaan en "theme" aanklikken, om de html code over te nemen.
Daar wordt ik al meegeholpen. Ik krijg dat zelf niet voor mekaar, die overlapping, en ik ben het met je eens daarover. Ik wil het lettertype eigenlijk zo houden, het geeft bij mij een bepaald gevoel aan. Agnete Salander, Lisbeth' Salander's moeder (Millenium-trilogie) is geboren als Sjolander. Het is niet algemeen bekend, waardoor het beter in de titel past als Salander, ik weet niet, ik krijg zo'n gevoel erbij. Het is geen fandom blog, hoor, haha. Maar ik zal het onthouden, misschien is het op lange termijn wel een plan de campagne. Hmm, dat zou wel kunnen, hoewel ik een persoon ben die een beetje is van: ''Als het eenmaal zo is, dan is het zo'', dus een ander theme zou ik niet willen. Voor een tweede blog wil ik dat dan wel; ik wil experimenteren daarmee. [: Bedankt!
- sorry voor off-topic -
[ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 15:09 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife