Finn Hudson
Wat ze zei, liet ik even rustig tot mezelf doordringen en uiteindelijk knikte. Nog steeds vond ik het natuurlijk niet leuk, maar nu was het minder omdat ik in ieder geval mee kon naar het ziekenhuis. Ik hoopte echt dat het kindje van mij was, een kind van Bella en mij leek me prachtig en zo bijzonder. Net als Emily zou het echt een prachtig wonder zijn voor me. Natuurlijk hadden we beiden gewild dat het iets later was, maar we konden het nou eenmaal niet terug draaien. En ik wist nu gelukkig hoe je om moest gaan met baby's dankzij Emily. Toen Rachel zwanger was, was ik echt doodsbang maar nu had ik dat niet en hoopte ik gewoon dat het mijn kindje was. Ik knuffelde haar ook en glimlachte weer. Ik wist nu vreemd genoeg echt niet wat ik terug moest zeggen. Ik stond bijna nooit met een mond vol tanden, maar nu had ik echt geen flauw idee wat ik tegen haar moest zeggen. 'Ik hou ook van jou, en ik wil gewoon dat je geen stress hebt en jezelf ontspant. Dus we doen het gewoon op jouw manier.' zei ik. Nu had ik eindelijk de woorden gevonden die ik wilde zeggen tegen haar. Ik hield zoveel van haar, dus ik had ook alles voor haar over. En dan ook echt alles. Misschien was het ergens ook wel goed voor mij, om even te ontspannen en goed na te denken. De hele tijd was ik maar bezig met Bella en misschien was het ook wel even belangrijk om mijn eigen gevoelens op een rijtje te kunnen zetten. Als ik mijn gevoelens opkropte kwamen ze er altijd verkeerd uit. Zoals die keer dat ik mezelf klem had gezopen of de vorige keer, toen ik zo te keer ging tegen Bella. Dus ik denk dat dat inderdaad de beste oplossing was voor ons allemaal.
Kurt Hummel
Nu trok hij me er ook bij af en streelde hij mijn ballen zachtjes, waardoor ik toch redelijk hard kreunde en me niet meer in kon houden. De zweetdruppels gleden nu van mijn voorhoofd af, en mijn lichaam was nu helemaal vochtig van het zweet. Mijn spieren spanden zich hevig samen waardoor ik voelde dat ik bijna klaarkwam. 'Blaine, ik kom bijna.' bracht ik hijgend en erg hees uit. Niet lang daarna ontspanden mijn spieren zich en kwam ik hard en schokkend klaar in zijn mond. Nu sloot ik mijn ogen om op adem te komen, wat ook echt een tijdje duurde door alle hevigheid. Ik voelde nog steeds een nagenietend kriebelig gevoel in mijn buik en voelde me nu helemaal in mijn nopjes. Mijn wangen waren lichtelijk roze gekleurd door de inspanningen en mijn haren waren vochtig van de damp van het zweet. Ik ging rechtop zitten op tafel en trok Blaine naar me toe en zoende hem hartstochtelijk op zijn mond en streelde blindelings met mijn hand zijn geslachtsdeel, en trok vervolgens zijn boxer met zijn hulp uit. Met een baan van kusjes ging ik naar beneden, waarna ik van de tafel af ging en voor hem op mijn knieën ging zitten. Ik drukte nu kusjes op zijn geslachtsdeel en grijnsde even. Ik zou hem terug krijgen en omsloot mijn lippen om zijn geslachtsdeel en begon zachtjes te zuigen en te likken.
[ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 8:22 ]
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.