• Vandaag hadden we Duits. Onze docente duits is altijd erg streng en schreeuwt 43858349 x per les: 'STILE!' Maar goed, op ons rooster stond dat we in lokaal 134 les hadden. Dus wij stonden voor dat lokaal te wachten, maar na 10 minuten was ze er nog steeds niet. (Er is een regel dat je na 10 minuten naar de aula mag gaan) Toen gingen wij natuurlijk naar de aula. Daar kwamen we er achter dat 8 van onze klasgenoten er niet waren. Daarom ging 1 meisje even kijken, en toen zag ze die 8 klasgenoten in lokaal 235 (waar we normaal Duits hebben) zitten. Toen gingen wij daar dus heen, zei die vrouw: 'Allemaal een te laat briefje halen. En jullie krijgen strafwerk.' Blabla, 2x heeeel veel opdrachten overschrijven. Dus wij krijgen straf omdat we bij het GOEDE lokaal stonden? Right...

    I'm so pissed right now. >.<


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Kan ik me voorstellen, gewoon miscommunicatie. Alleen loopt jullie klas nooit als een clan naar de lessen? o.O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom ga je dat niet bij de directie gaan melden? Wij hadden onlangs ook dat de prof aan het verkeerde lokaal stond en we waren naar de infobalie geweest en die zeiden dat we naar huis mochten. Kregen we de les erna te horen dat we lui waren en geen moeite deden om het juiste lokaal te zoeken. Ahja juist we stonden alleen met 200 leerlingen aan het juiste lokaal en we zijn na een half uur speciaal naar de receptie geweest om te vragen wat we moesten doen terwijl jij aan het verkeerde lokaal stond met god weet ik 20 leerlingen? Wat een volwassen reactie zeg. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jup, daarmee ga je best wel naar de directie.
    Dat strafwerk zou ik gewoon weigeren te maken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Het valt te verwachten dat je dan gewoon in dat andere lokaal zou zitten, vooral aangezien er acht leerlingen misten. Wij gaan ook altijd na vijf a tien minuten weg, maar wel met z'n allen. Ik begrijp dat je het niet gaat vragen bij de directie als je net zo goed een tussenuur kan gaan vieren, maar dan mag je ook niet klagen dat er wel gewoon les was. Desalniettemin is het wel lullig van die docent om jullie te straffen, aangezien het gewoon op het rooster staat.


    i put the fun in funeral

    Best wel flauw dat ze je dan strafwerk geeft en je een te laat briefje laat halen. Misschien kun je het tegen haar zeggen en anders zou ik wel even naar de directeur gaan, want je moet niet onnodig dingen gaan zitten maken.


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Hadrew schreef:
    Best wel flauw dat ze je dan strafwerk geeft en je een te laat briefje laat halen. Misschien kun je het tegen haar zeggen en anders zou ik wel even naar de directeur gaan, want je moet niet onnodig dingen gaan zitten maken.


    •*• Lululu •*•

    Eepiline schreef:
    Jup, daarmee ga je best wel naar de directie.
    Dat strafwerk zou ik gewoon weigeren te maken.


    Indeed, we weigeren het allemaal te maken. En we zijn naar de afdelingscoördinator gegaan, en zij gaat mijn Duits docente een mailtje sturen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Two schreef:
    (...)

    Indeed, we weigeren het allemaal te maken. En we zijn naar de afdelingscoördinator gegaan, en zij gaat mijn Duits docente een mailtje sturen.

    Mjah. Bij zo'n dingen kijken wij ook altijd of ze niet in het normale lokaal staan... (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dan zou ik gewoon naar mijn afdelingsleider stappen. Dat kan ze namelijk niet maken. Je hebt je rooster als bewijs.


    Happy Birthday my Potter!