• Ik zeg zelf, ik ben best een extreme Directioner, dus sorry voor als jullie het belachelijk vinden, maar ik vind het echt heel erg.

    Ik zal gewoon van het begin beginnen, gisteren was ik vroeg opgestaan, om de 'premiere' van Little Things mee te maken, ik was helemaal blij enzo, en heb het 3 uur aan een stuk zitten luisteren, ik vond het echt een mooi liedje en mijn dag kon niet meer stuk, dacht ik.
    Ik ging daarna bij mijn grootouders op bezoek, samen met mijn broertje, mijn zus en mijn neef, ik was nog steeds heel erg blij, net zoals mijn zus, zij is ook een Directioner, maar dus, ik vertelde alles tegen mijn neef enzo, hij vond het eerst belachelijk dat ik er zo over deed en daarna schonk hij er niet veel aandacht meer aan terwijl ik heel vrolijk, met mijn zus Little Things aan het luisteren was op mijn mp3.

    Plots kreeg mijn zus een sms aan van een vriendin die ook een Directioner is: ze vertelde dat One Direction op 1 mei naar België.
    Ik en mijn zus begonnen helemaal te fangirlen en te huilen, we waren zo blij, ik word zelfs misselijk omdat ik zo opgewonden was!
    Ik was stukken blijer omdat ik toen wist dat ik ze eindelijk een keer echt zo zien, dat ik ze niet alleen op een beeldscherm zou zien, en éindelijk hun stem zo horen. Maar dus, toen gingen we naar huis, heel vrolijk.

    Mijn vader kwam als eerste thuis, ik heel hysterisch doen over dat ze naar België komen en heel blij enzo, en mijn vader zei tegen mij dat hij het goed vond dat we naar hun concert mochten als ik huiswerk ging maken in de vakantie en wassen en strijken enzo, máar dat het meest afhing van mijn moeder haar beslissing.

    Toen mijn moeder thuis kwam ik weer hysterisch doen over dat One Direction naar België komt enzo, ik dacht dat ik er wel heen zou mogen , NIET DUS!

    Ze vind me te jong, en ik had niet bepaald een goed rapport (68%), ik was teleurgesteld, boos en verdrietig tegelijk, ik heb het gevoel dat ik ze nooit ga zien, want misschien is dat wel de enige kans in jaren die ik krijg om ze te zien.

    Ik heb eerst nog lang 'gezeurt', nouja hysterisch gedaan dat ik het wel verdien en toen ben ik direct naar boven gelopen, en na 2 uur huilen in slaap gevallen.

    Ik snap het gewoon niet, mijn moeder wéét zo goed dat mijn grootste droom is om ze ooit te ontmoeten, en dat ik er alles voorover zou hebben, en ik wil ook zelf betalen en desnoods de bus pakken, maar ik mág gewoon niet.
    Ik vind het echt heel erg, en deze morgen toen ik wakker werd ook weer meteen beginnen wenen enzo, en dan komt er ook nog bij dat mijn zus de schuld op MIJ steekt, dat ik niet zo hysterisch had moeten doen volgens haar, omdat we daaom niet mogen, maar IK vond al bij al dat het nog wel meeviel, en ik weet zowiezo zeker dat dat niet de reden is waarom we niet mogen gaan.
    Dus zij doet heel de ochtend al fucking vervelend tegen mij.


    Nu denken jullie waarschijnlijk dat ik niet goed wij ben omdat ik zo lang heb liggen huilen, maar echt ik heb hier een jaar naar uitgekeken en nu mag het gewoon niet!
    Het voelt gewoon alsof... mijn ouders mijn droom afpakken...
    Nu is mijn vraag: enig idee hoe ik ze kan overtuigen? (vooral mijn moeder)


    Bedankt dat jullie al deze onzin hebben doorgelezen, maar ik wil gewoon zeggen dat ik het heel erg vind, echt heel erg.
    En ik vraag nu expressief: Geef alstublieft geen beledigende reacties van: 'Ik snap niet dat je hier zo overdreven over doet,' etc.

    Want ik vind het, zoals ik al zei, heel erg... :'(


    Edit: Ik heb deze week vakantie, aangezien ik dan geen nieuwe punten kan krijgen haalt dat ook niet veel uit, gisteren heb ik wel 3 uur geleert om erheen te mogen gaan, mss heeft het wel een beetje geholpen!

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 13:24 ]

    Gewoon rustig vragen, alles goed uitzoeken
    Mijn ouders hebben er totaal geen probleem van gemaakt omdat ik met vrienden ga en het zelf betaal en nu willen ze zelfs de helft betalen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik snap het probleem wel, maar in het vervolg had je maar minder hysterisch moeten doen vind'k.. Eerlijk kon ik me ook niet beheersen toen ik het net vernam, maar ik had het wel zo rustig mogelijk aan mijn ouders uitgelegd.
    Het resultaat is dat ik wel mag gaan, op voorwaarde dat ik zelf betaal en iemand meeneem. Financieel is het mogelijk, maar niemand die ik ken wil met mij mee. En er is ook nog een probleem: kan ik wel aan tickets geraken? De service gaat zaterdag godverdomme overbelast geraken joh


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik snap je helemaal ! -- want die jongens hebben bij mij ook een hele groot deel van mijn leven overgenomen enzo. En ik dacht eerst dat ik ook niet mocht (Nederland).
    Hoe oud is je zus , misschien kunnen jullie samen haar overtuigen dat jullie samen kunnen gaan. of dat je vader of misschien iemand anders jullie brengt.
    Doe je huiswerk enzo goed en laat zien dat je je ouders wel helpen.
    Dat's het enigste wat ik nu kan bedenken.. ik vind het rot voor je.


    Danmarks Dynamite.

    Ja dat komt ervan als je zo hysterisch doet.
    Ze komen heus nog wel een keertje terug hoor, ik ben ook al 6 jaar aan het wachten tot ik My Chemical Romance eens kan zien, en vorig jaar waren ze zelfs op Werchter, en toen mocht ik ook niet gaan. Maar daar ga ik ook niet hysterisch om doen, want dan zal het er nooit van komen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    vraag een vriendin mee, als die vriendin wel mag kan je dat tegen je moeder vertellen? x

    Uchiha schreef:
    Wat je kan proberen is vragen of iemand van 18 jaar en ouder mee kan naar 't concert als je die kan ronselen en zeggen dat je echt wat aan je cijfers gaat doen. Of, als je ouders alcohol gebruiken: wacht tot ze aangeschoten zijn en probeer het dan nog eens *awesome face*.


    Agree.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Calm,down, je kan altijd later nog naar een concert wanneer je ouder bent. Ik ben 15 en ik mag nog niet naar een concert tot 16/18 jaar. Voor mij is het zelfs onmogelijk om naar een concert te gaan van (boy)bands waar ik naar luister ,want dat is helemaal in Korea en Japan :W.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:34 ]


    Shoganai i ne~

    Ik vind het kut voor je, maar om heel eerlijk te zijn vind ik het een beetje, vind ik, dat het wat overdreven is dat je begon te huilen en je buik samenkneep op voorhand dat je hoorde dat ze kwamen naar België. Ik snap dat je huilt dat je niet mag gaan, dat is logisch als je zo erg hoopte en dacht dat het wél mocht en kon. Maar na twee uur huilen in slaap vallen, meisje: jouw kans komt wel, let maar op. Als het niet deze keer in België is, ga je naar Nederland, naar Duitsland, naar Engeland. Zoek je geluk op, het komt niet uit de hemel vallen. Tranen helpen er niet bij om het te bereiken, maar kracht en doorzettingsvermogen wel. Ik snap dat je ''die hard Directioner'' bent, maar let op dat je er niet te erg in doorgaat, er is ook iets anders dan One Direction en mooie kansen. Ik ben een vriendin verloren omdat ze zichzelf verloor in One Direction, pas op dat jij dat niet doet. Keep your head healt high, honey!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Uchiha schreef:
    Wat je kan proberen is vragen of iemand van 18 jaar en ouder mee kan naar 't concert als je die kan ronselen en zeggen dat je echt wat aan je cijfers gaat doen. Of, als je ouders alcohol gebruiken: wacht tot ze aangeschoten zijn en probeer het dan nog eens *awesome face*.


    26 - 02 - '16

    Ik zou je ouders opeten...
    Nee, serieus. Als mijn ouders zeiden dat ik om welke reden dan ook niet naar Britney zou kunnen...(cat)
    Gelukkig begrijpen mijn ouders dat Britney voor mij hetzelfde is als ademhalen ;D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dat is echt rot voor je. Ik begrijp je volkomen. Dat had ik gisteren ook toen ik het vroeg, toen zei m'n moeder gewoon nee. Toen heb ik de hele avond op m'n kamer zitten huilen, en depressief doen. En vanochtend vertelde ze me, dat ik wel mocht gaan, als alleen m'n vader mee zou gaan. Ik harstikke blij, maar, misschien is dat een oplossing? Laat je vader of moeder ook gewoon meegaan?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb het rustig gevraagd. Mijn pa gaat het betalen op de voorwaarde dat ik iemand meeneem. Nou , ik ken niemand. Dan moet mijn vader mee *zucht*


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ik was ook helemaal vrolijk en hyper en mama wist al dat ik er graag heen zou willen.
    Maar ik heb gewacht tot ik iets rustiger was en daarna rustig verteld dat ik graag zou willen.
    Uiteindelijk mocht ik eerst niet omdat het te duur zou zijn.
    Maar toen dacht ik heey wacht. In april word ik 16 en ik weet dat ik daar best veel geld voor krijg.
    Ik geef het bijna nooit uit en ik ga zelf ook nooit uit eigenlijk. dus ik heb het gevraagd voor mijn 16de een voorschot zegmaar.
    Dus mama gaat ons brengen met de auto, dus nu mag mijn buurmeisje ook omdat mijn mama ons weg brengt. We zijn beide echt heel erg blij nu.
    Maar eerst dacht ik dat het 109 euro was maar ik begreep dat het te duur was maarja ik mag nu wel.

    Vraag of je alsjeblieft mag. en beloof dat je je gecdraagd en je je best zult doen. kom het dan wel na.
    Ik mag oa. omdat ik vorig jaar bijna bleef zitten en nu nog maar 3 onvoldoendes heb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uchiha schreef:
    Wat je kan proberen is vragen of iemand van 18 jaar en ouder mee kan naar 't concert als je die kan ronselen en zeggen dat je echt wat aan je cijfers gaat doen. Of, als je ouders alcohol gebruiken: wacht tot ze aangeschoten zijn en probeer het dan nog eens *awesome face*.


    Dit, en om eerlijk te zijn snap ik best wel dat je hysterisch was (het was misschien een beetje overdreven) toen je hoorde dat ze in België kwamen en je reactie toen je niet mocht.
    Nou ben ik geen directioner, maar ik heb ook een zangeres waar ik echt om zou moeten huilen als ik haar niet zou mogen zien als ze in Nederland kwam...

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 20:01 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Wacht.... Hoe oud ben je?
    Voor ik iets anders zeg


    #WWED - What Would Emma Do?