• Dus ik heb een nieuw ideetje, het bestaat waarschijnlijk al maar kom.
    Ik schrijf een proloog van een story en maak daarna een topic aan met bepaalde rollen. Mensen vullen de rollen in en als de rollen goedgekeurd zijn, zijn deze karakters onmiddellijk ook personages in het verhaal en de maker van de rol is co-auteur. Ik zelf schrijf bijna niet aan de story alles draait om de personages, die er in zitten. Het lijkt eigenlijk op een rollenspel, maar is een verhaal, zo kan je het zien. Wanneer er mededelingen zijn krijg je die van mij te horen. Jullie moeten op elkaar inspelen, maar op het juiste moment. Ook bijrolletjes die in het midden van het verhaal er in komen, zullen in een topic komen.

    Ergens in het hartje van Londen bevindt zich de beste dansschool aller tijden. De beste leerkrachten en top dansers bevinden zich hier. Verschillende stijlen, culturen, noem maar op vind je hier terug. De leerlingen verblijven er op internaat en sommige krijgen extreme kansen. Beroemde mensen komen hier hun dansers halen voor in videoclips, broadway, shows,.... Vriendschappen en liefdes ontstaan, ookal zijn sommige zwaar verboden. Maar er gebeuren allerlei dingen. Kan de directie zulke dingen wel aan?

    Lijkt dit jullie een leuk idee? Ik kan ook nog andere prologen verzinnen hoor, maar ik vroeg me gewoon af of jullie dit een leuk idee vonden.

    Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van dansverhalen, omdat dansen toch iets is voor het og en het lichaam en er gaat een hoop van verloren als je het alleen leest...
    Maar dat is mijn mening. Uiteindelijk is het jouw idee en moet je het gewoon uitwerken als jij je er persoonlijk goed bij voelt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BLOF schreef:
    Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van dansverhalen, omdat dansen toch iets is voor het og en het lichaam en er gaat een hoop van verloren als je het alleen leest...
    Maar dat is mijn mening. Uiteindelijk is het jouw idee en moet je het gewoon uitwerken als jij je er persoonlijk goed bij voelt.

    Moet daarom niet dit proloogje zijn hoor, het was maar een voorbeeld, ik kan ook over iets heel anders iets verzinnen =)

    Ik kan bvb ook iets verzinnen met het leger, of gewoon op een gewone school, het draait om het principe.

    Ik denk dat het dan een warboel word, met zoveel co- acteurs!


    •*• Lululu •*•

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Moet daarom niet dit proloogje zijn hoor, het was maar een voorbeeld, ik kan ook over iets heel anders iets verzinnen =)


    Dat kan ook, maar dan is het wel weer minder origineel, tenzij je een concreet 'probleem' verzint, want vriendschappen en liefdes ontstaan overal.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BLOF schreef:
    (...)

    Dat kan ook, maar dan is het wel weer minder origineel, tenzij je een concreet 'probleem' verzint, want vriendschappen en liefdes ontstaan overal.

    Natuurlijk word het proloogje dan anders en maak ik een andere probleem stelling.