• L O S T

    The Story:
    Samen met vrienden en vreemden ben je vertrokken op zomerkamp. Per bus reis je dwars door Europa heen, naar het plaatsje Thann. De buschauffeur houdt van natuur en besluit om met de bus dwars door het bos dat voor Thann ligt heen te gaan. Echter, de weg waar hij over rijdt is al 20 jaar niet meer gebruikt, zelfs niet door de lokale bewoners van Thann. Halverwege de weg gebeurt het ondenkbare : op de onverharde weg staan bomen, en de chauffeur ziet ze te laat. Hij knalt er frontaal tegen aan met hoge snelheid, waardoor hij zelf overlijdt, en de bus total-loss is, en niet meer gebruikt kan worden. Jullie zijn gestrand, met vrij weinig hulpmiddelen, op een weg die opeens is opgehouden. Terug lopen is geen optie, dat is te ver. Gezamenlijk besluiten jullie het bos verder te doorkruisen, als er maar ooit een eind aan komt . . .

    Verdere informatie:
    Er wonen enkele mensen in het bos, ze zitten niet voor niets daar. Ze zijn lastig te vinden, en wie weet hebben ze meer kwaads dan goeds in zin . . .

    Het moment waar je start met spelen is wanneer je net de bus uit bent gekomen, met wat van je spullen. Wie zich later aanmeldt om mee te doen, kan beginnen waar de groep op dat moment is.
    De groep kan en mag zich opsplitsen.

    Lijstje:
    Usernaam - Karakter naam / leeftijd / geslacht / foto.

    Personages
    BlueDusk - Levine / 16 / V / Klik

    Ik ben zelf nieuw hier. Ik kan al RPG'en doe het vaak op een andere site ;p.. Maar nu is het wel even nieuwe voor me xd..

    Op Quizlet word er meestal eerst een rollentopic aangemaakt waar iemand een personage beschrijft en als er genoeg zijn, word er een RPG topic geopend. Ook worden er bepaalde regels bij gezet omdat sommige anders wel eens een beetje uit de hand kunnen lopen.


    Your make-up is terrible

    Dus eigenlijk is mijn RPG niet goed? Ik ben het gewend om zo te doen namelijk ;p

    Neehoor! Er zijn vast wel mensen die het zo willen doen, maar op Quizlet zijn de meesten het een beetje anders gewend.


    Your make-up is terrible

    Ohh okay ^^.. Op een andere site, waar ik op zit, maak je namelijk gewoon een RPG aan en zie je van zelf wie er meedoen.