• Volgens iedereen heb ik haar om jaloers op te zijn
    Het is lang, dik en vrijwel klitloos als ik het goed borstel in de morgen
    1 nadeel is dat bijna geen enkel elastiekje goed blijft zitten in mijn haar
    Totdat ik 4 jaar geleden in China was, een elastiekje van mijn zus jatte en sindsdien niet meer zonder kan
    Nu zat na 4 jaar met een probleem, ik had nog maar 1 elastiekje over
    Gelukkig heb ik nu weer een zus in China en mijn vader komt er net vandaan, dus ik heb weer wat elastiekjes
    En daar ben ik heel blij mee
    Ze zien er wel een beetje bizar uit
    Hier een fototje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Een klasgenoot van mij komt uit China, en zij heeft die ook, in verschillende kleuren dan ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb er ook last van dat elastiekjes niet goed blijven zitten in mijn haar, want mijn haar is te glad .___.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    OMG. ik wil ook dik haar.

    Je weet wel van die kleine babyelastiekjes?
    die kan ik met gemak twee keer om mijn haar doen.


    The night is dark and full of terrors.

    Ik heb ook dik haar en het krult als het nat is. Iedereen zegt van dat ik mooi haar heb maar het kammen doet pijn:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nachtschot schreef:
    OMG. ik wil ook dik haar.

    Je weet wel van die kleine babyelastiekjes?
    die kan ik met gemak twee keer om mijn haar doen.

    Als je dik haar enmaal hebt, wens je wel anders :/


    •*• Lululu •*•

    Ik heb ook dik haar, maar alle elastiekjes gaan juist vast zitten in mijn haar D: Echt vreselijk.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Die elastiekjes zien er echt raar uit..


    raindrops are the perfect lullaby

    Hehe
    Ik heb ook nog uggs gekregen en een Abercrombie and Fitch vest en een magneetje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Licorn schreef:
    Hehe
    Ik heb ook nog uggs gekregen en een Abercrombie and Fitch vest en een magneetje

    lekker goedkoop:Y)


    •*• Lululu •*•

    Interceptor schreef:
    (...)
    lekker goedkoop:Y)

    Ja, die Uggs wou ik al heel lang dus ik ben heel blij dat ze er nu eindelijk zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Die stiekjes lijken net op telefoonsnoer? Lol. Kan aan mij liggen hoor. Wel heel vet dat je Uggs gekregen hebt!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kirch schreef:
    Ik heb ook dik haar, maar alle elastiekjes gaan juist vast zitten in mijn haar D: Echt vreselijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zulke zijn ook in Turkije, maar dan ietsje dunner!


    Pretty is just a pretty word.

    Aria schreef:
    Die stiekjes lijken net op telefoonsnoer? Lol. Kan aan mij liggen hoor. Wel heel vet dat je Uggs gekregen hebt!

    Ja dat klopt, maar die blijven heel goed in je haar zitten
    Ik ben ook heel blij met mijn uggs , lekker warm


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jouw haar dik?! Ik zag een foto laatst en ik vond het niet dik.
    Anyways gefeliciteerd met je elastiekjes, was dat nou echt topic waardig?


    Shit happens but pee happens a lot more.