Mijn ouders hebben een lunchroom, waar je veel dingen kunt kopen. Gisteren was er dus iets heel grappigs gebeurd en dat wilde ik even vertellen, hehe.
Een meisje dat bij ons werkt, moest een bestelling opnemen van een paar Amsterdammers, die het duidelijk hoog in hun bol hadden.
"Kennen jullie wel het begrip 'patatje oorlog'?" vroegen ze en daarna lagen ze helemaal in een deuk toen dat meisje 'ja' zei. Alsof wij in Friesland fucking achtergebleven zijn. :')
Mijn vader hoorde dat en ging zo naar dat meisje
en die twee jongens toe. Hij wees verschrikt naar
buiten en zei: "Kijk! Daar gaat de postbode, die brengt altijd de post rond op een varken! Dat kennen jullie zeker niet hè?"
Hahaha, en toen waren ze stil. Stomme lui, denken ze een beetje ons te gaan beledigen omdat we niet in de Randstad wonen. Ik hou echt van mijn vader, die kan zulke heerlijke opmerkingen maken om verwende Hollanders op hun plek te zetten. :')
Even voor de duidelijkheid, ik bedoel niet álle Hollanders. Alleen de mensen die het te hoog in hun bol hebben. Als je je aangesproken voelt; you should feel bad.
Ook wel eens te kampen gehad met mensen die net deden alsof ze veel beter waren dan jij, alleen
omdat je niet in de Randstad woont?
"Well, well. Look who we've got here!"