• Ik weet dat het nog wat aan de vroege kant is, maar ik ben al volop bezig met het kopen van kerstmisgeschenken en nieuwjaarsgeschenken.
    Nu wilde ik alleen weten wat je in hemelsnaam moet kopen voor een vrouw van 82 jaar.(no_chears)
    Ik heb namelijk geen idee, en voor mijn schoonbroer die jarig is op nieuwjaar weet ik het ook niet.
    Het is een feit dat ik er altijd erg vroeg aan begin omdat ik anders weet dat het te druk gaat worden in de winkels als ik het enkele weken op voorhand ga kopen.

    Wat hebben jullie in gedachten om te kopen voor je familie? Misschien dat ik hier wat inspiratie uit kan krijgen.

    Ik heb voor mijn moeder een zeeppakket gekocht en voor nieuwjaar parfum van Anaïs Anaïs.
    Voor mijn zus heb ik true blood gekocht, seizoen 1 t.e.m. 4, die ik dus ga verspreiden over kerst en nieuwjaar.
    Voor mijn vader heb ik voor nieuwjaar parfum van Azzaro gekocht maar ik heb nog niets voor zijn kerst.
    En voor mijn neefje zijn kerst, een dvd van Plop en voor zijn kerstmis eentje van Samson en Gert.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wij doen niet aan kerstcadeautjes, maar aan Sinterklaas omdat ik een jonger broertje heb. En daarvoor hoef ik dus niets te kopen.
    En een vrouw van 82 jaar.. Misschien iets voor in huis, of een boek of zo?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lenah schreef:
    Wij doen niet aan kerstcadeautjes, maar aan Sinterklaas omdat ik een jonger broertje heb. En daarvoor hoef ik dus niets te kopen.
    En een vrouw van 82 jaar.. Misschien iets voor in huis, of een boek of zo?

    Mijn oma leest niet...
    Ze zegt altijd dat ze deodorant wilt, maar dat vind ik zo...standaard.
    Dat kan je zeg maar elke week kopen als je wilt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    BOEKENBON nvm ik zie net je bericht.. Eh een cadeaubon?
    Eh ik doe niet mee met de suprises dit jaar en wij doen niet echt aan Kerstmis soo eeh geen tips ;3

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 22:09 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mohawk schreef:
    (...)
    Mijn oma leest niet...
    Ze zegt altijd dat ze deodorant wilt, maar dat vind ik zo...standaard.
    Dat kan je zeg maar elke week kopen als je wilt.


    Oma's houden toch van hun kleinkinderen? Maak een foto met je broers/zussen en geef die aan haar. Bij de mijne is dat altijd succes verzekerd en misschien wel standaard maar leuker dan een deodorant.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kaarsjes? Daar is mijn oma altijd erg blij mee :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Koop parfum? Of een ketting! Ja.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wij doen thuis niet aan kerstmis, maar aan Sinterklaas. Je zou bloemen kunnen geven of een bon om mee uit eten te gaan of zo.


    26 - 02 - '16