• Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?

Rollen:

Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)

Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.

Meisjes. VOL!
    - Ariana Grande. CxStylinson.
    - Victoria Justice. ZaynxVain.
    - Gage Golightly. RememberYoux
    - Cher Lloyd. MattyBgirl.
    - Perrie Louise Edwards. AgentP.
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MadeByHades.
    - Phoebe Tonkin. Curlies.

Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHungryNiall.
    - Finn Harries. Adores.
    - Luke Bilyk. Depay.
    - Harry Styles. quin98.
    - Niall Horan. AgentP.
    - Liam Payne. CxStylinson.
    - Zac Afron. (Gereserveerd.) N4I5.
    - Marcus Butler. N4I5.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 23:50 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Kan ik een meisje reserveren??? Ik weet zo snel even geen celeberty...

Whoever is trying to bring you down, is already below you

Naam: Louis William Tomlinson
    Geslacht: Mannelijk
    Evt. bijnaam: BooBear/ Lou/ Superman/Louis
    Innerlijk: Louis is een jongen van 16 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Louis heeft vier jongere zussen, en geen broers Louis kan soms wat gay overkomen naar de rest, en dat merk je ook snel, vaak al wanneer je hem voor de eerste keer ontmoet
    Uiterlijk:

Louis draagt ook een bril, al heeft die die eigenlijk niet nodig, het doet hem ouder en volwassener lijken. Louis' ouders zijn gescheiden, daar heeft hij het heel moeilijk mee gehad. Hij is dus nu zoals een tweede vader voor zijn zusjes omdat ze hun vader na de scheiding nooit meer hebben teruggezien. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, maar dat wilt hij niet toegeven, en dat zal hij misschien alleen maar doen als hij je echt vertrouwt en als je hem kent. Louis is héél druk, maar in het begin als je hem leert kennen is hij echter heel stil. Hij komt na een tijdje pas losser en dan leren ze de echte Louis kennen.

[ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 19:35 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

xHungryNiall schreef:
    Naam: Louis William Tomlinson
    Geslacht: Mannelijk
    Evt. bijnaam: BooBear/ Lou/ Superman/Louis
    Innerlijk: Louis is een jongen van 16 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Louis heeft vier jongere zussen, en geen broers. Al ziet hij de andere jongens uit de band als zijn broers. Louis kan soms wat gay overkomen naar de rest, en dat merk je ook snel, vaak al wanneer je hem voor de eerste keer ontmoet of als hij bij Harry in de buurt is.
    Uiterlijk:

Louis draagt ook een bril, al heeft die die eigenlijk niet nodig, het doet hem ouder en volwassener lijken. Louis' ouders zijn gescheiden, daar heeft hij het heel moeilijk mee gehad. Hij is dus nu zoals een tweede vader voor zijn zusjes omdat ze hun vader na de scheiding nooit meer hebben teruggezien. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, maar dat wilt hij niet toegeven, en dat zal hij misschien alleen maar doen als hij je echt vertrouwt en als je hem kent. Louis is héél druk, maar in het begin als je hem leert kennen is hij echter heel stil. Hij komt na een tijdje pas losser en dan leren ze de echte Louis kennen. Louis heeft een goede band met iedereen uit de band, maar zijn beste vriend is toch Harry. Ze hebben een band die eigenlijk niet veel mensen begrijpen.

One Direction bestaat hier wel (nog) niet.xD Aangezien ik niet weet of er nog anderen zijn die met ze willen schrijven. Daarom staat nog ook tussen haakjes. Verder is je personage goedgekeurd, als je dat 'band en Harry stukje' even aanpast.(A)

CxStylinson schreef:
    (...)

One Direction bestaat hier wel (nog) niet.xD Aangezien ik niet weet of er nog anderen zijn die met ze willen schrijven. Daarom staat nog ook tussen haakjes. Verder is je personage goedgekeurd, als je dat 'band en Harry stukje' even aanpast.(A)

(Juist ik wist dat ik nog wat moest aanpassen xD..ga het gelijk even doen)

Je personage staat er nu gewoon bij, @xHungryNiall.(A) Ik zal de gaan maken als ik zometeen thuis ben. Dan maak ik gelijk een rooster en zo...

[ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 19:39 ]

CxStylinson schreef:
    Je personage staat er nu gewoon bij, @xHungryNiall.(A) Ik zal de gaan maken als ik zometeen thuis ben. Dan maak ik gelijk een rooster en zo...

(Is goed en bedankt (A) Haha is goed en als je hulp nodig hebt moet je maar gewoon even wat sturen (: )

Mag ik Gage Golightly reserveren?

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

[Naam: Victoria Dawn Justice
    Geslacht: Vrouwlijk
    Bijnaam: Vicky/Tori/Vic or something like that.
    Innerlijk: Victoria houdt van lezen en zwemmen als normale bezigheid, en wat natuurlijk ieder meisje geweldig zou vinden, is natuurlijk winkelen. Haar droom carrière is actrice, maar zingen vindt ze ook te gek. Ze heeft een Amerikaanse nationaliteit en is van Ierse en Spaanse afkomst. Verder is ze heel vriendelijk, behulpzaam en ambitieus.
    Uiterlijk:

Victoria heeft donker bruin haar en bruine ogen. Krullen of stijl haar wisselt want dat heet krul- en stijltang.

[Aaaaargh grmbl, waarom werken afbeeldingen nooit bij mij?!]

Ik reserveer een meisje

Say you love me, as much as i love you.

Naam: Cher Lloyd
    Geslacht: Vrouwelijk
    Evt. bijnaam: Cherry, Cher
    Innerlijk: Cher is echt heel aardig. Ze houd rekening met anderen en zingen is d'r passie. Ze zingt, danst en rapt. Ook is ze een van de weinige Britse zangeressen waarbij je d'r accent hoort als ze zingt. Dat maakt haar orgineel. Ze raakt snel met iemand bevriend, en dan kom je niet zo snel meer van haar af. Tenzij het niet klikt. Cher kan echt heel gemeen zijn, bijvoorbeeld als ze iemand niet mag. Vele zijn jaloers op haar omdat ze zoveel zo goed kan. Haar uiterlijk is altijd perfect en dat kan je d'r niet afnemen.
    Uiterlijk:

Say you love me, as much as i love you.

Ik reserveer een jongen.

“Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

RememberYoux schreef:
    Mag ik Gage Golightly reserveren?

Natuurlijk, ik zal je erbij zetten.

MattyBgirl schreef:
    Naam: Cher Lloyd
    Geslacht: Vrouwelijk
    Evt. bijnaam: Cherry, Cher
    Innerlijk: Cher is echt heel aardig. Ze houd rekening met anderen en zingen is d'r passie. Ze zingt, danst en rapt. Ook is ze een van de weinige Britse zangeressen waarbij je d'r accent hoort als ze zingt. Dat maakt haar orgineel. Ze raakt snel met iemand bevriend, en dan kom je niet zo snel meer van haar af. Tenzij het niet klikt. Cher kan echt heel gemeen zijn, bijvoorbeeld als ze iemand niet mag. Vele zijn jaloers op haar omdat ze zoveel zo goed kan. Haar uiterlijk is altijd perfect en dat kan je d'r niet afnemen.
    Uiterlijk:

Goedgekeurd.(A)

Adores schreef:
    Ik reserveer een jongen.

Oké, ik zet je erbij.