• Hey everyone,

Ik vind een jongen uit mijn klas leuk. Tussen elke les door lopen we samen naar de volgende les, en in de les als we dicht bij elkaar zitten praten we ook de hele tijd met elkaar. Maar nu begint het mensen op te vallen dat er wel iets speelt tussen ons. (Nou ja, ik heb geen idee of hij mij ook leuk vind, maar in ieder geval valt mensen iets op.) Bijvoorbeeld: Hij riep me voordat de wiskunde les begon, dus ik liep naar hem toe. Onderweg vroeg een meisje uit onze klas: 'Vinden jullie elkaar leuk?' Ik negeerde het, en liep snel verder. Ik heb geen idee of hij het niet heeft gehoord of het ook negeerde. En, een keer liepen we dus samen naar de volgende les en zijn vrienden liepen achter ons. Dus zeggen die vrienden opeens: 'Hé, nieuw stelletje?' We reageerden er allebei niet op.
    Maar nu mijn vraag... hoe kan ik daar een beetje om heen draaien? Want het zal waarschijnlijk ook wel opvallen als ik steeds stil val als er zoiets gezegd wordt...

[ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 16:23 ]

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Zeg gewoon iets van 'Als een jongen en meisje bij elkaar zijn - zijn ze nog niet gelijk een stelletje'

26 - 02 - '16

Moeilijk... Want je vind hem wel leuk dus? Maarja, jullie zijn (nog) geen stel, dus je kunt gewoon nee zeggen.
    Tenzij ze je vragen of jullie elkaar leuk vinden. Dan kun je zeggen 'als vrienden', maar dan lieg je wel dus.. Dat zou ik niet weten. D:

[ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 16:34 ]

You are beautiful, you are love.

Daar kan je niet omheen draaien. Op de één of andere manier denkt iedereen altijd dat je een stel bent als je samen met een jongen wordt gezien. Wat je ook zegt, iedereen blijft er heilig van overtuigd dat jullie bij elkaar horen. Zo gaat dat in mijn omgeving in ieder geval. (krul)

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

@Omnivium, Inderdaad! En ja, anders lieg ik, en wat als hij mij ook leuk vind... dan is het een beetje vaag.

@Mercurial, Ugh, indeed. Al hoop ik natuurlijk dat we ooit nog wel een stel worden. :3 Maar nu is het gewoon zo ongemakkelijk als zoiets gezegd wordt.

Heel sarcastisch zijn. Als ze vragen of jullie een stelletje zijn zeg je gewoon: Nee, we hebben alleen elke zaterdag seks, of zoiets.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Heel sarcastisch zijn. Als ze vragen of jullie een stelletje zijn zeg je gewoon: Nee, we hebben alleen elke zaterdag seks, of zoiets.

HAHAH, oke, die vind ik goed... Niet dat ik dat uberhaupt zou dúrven zeggen, haha.

Assassin schreef:

Dit, zo wijs je hem niet af maar je wimpelt de mensen wel af.

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Assassin schreef:

Haha!(: Maar ik ben het wel met Assassin en Penelopy eens.

There is nothing more badass than being yourself

Assassin schreef:

Dat lijkt me inderdaad het makkelijkst.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Assassin schreef:

Whahah , die vind ik een goeie (A)

Heb ik nu dus ook , op een slechte manier. Mensen denken dat ik met iemand heb terwijl ik nooit een relatie met iemand had. Had ik nou per ongeluk iemand gebeld.. Denken ze dat ik vreemdga O.o

Maar even on topic :
    Ja , net als Asassin , heel erg sarcastisch doen.

[ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 16:54 ]

I don't want you to die, I want you to suffer.

Ik zou gewoon: 'tuurlijk' zeggen :'].

No growth of the heart is ever a waste