• Er is op het moment een enorme brand in Purmerend, de deur staat open en alles stinkt naar rook. Op internet kan je zien waar enzovoorts, en het is een middelgrote brand, maar alle eenheden dichtbij worden opgeroepen, ook uit de hele streek ondertussen, niet alleen uit Purmerend. Het is dichtbij de begraafplaats, maar daar tegenover ligt een kinderdagverblijf -ironisch hé- maar er worden nu ook met spoed ambulances opgeroepen. x_x Nu vind ik het wel een beetje eng worden, aangezien er allemaal kindjes zitten enzo... Hemelsbreed is het een kilometer verderop.

    Bron en alle meldingen.

    (als je op de kaart iets omhoog gaat, kan je mijn straat zien liggen in de halve boog)


    Your make-up is terrible

    Eng. Als er bij ons in het dorp brand is is het eerder een attractie, binnen 5 minuten staat het hele dorp erbij.

    Mijn beste vriendin woont in Purmerend, maar die zit nu in het vliegtuig naar Dubai
    Wel eng


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Creepy ._. Vorig jaar was er s'avonds net buiten mijn wijk een brand (het klonk als vuurwerk). Er stond een een of ander loods met allerlei spullen voor een kerk in(dat brandde goed :W). Er werd dus tegen ons gezegd dat er geen asbest ligt/naar beneden is gekomen in de wijk. Bleek het later wel te zien je kon het duidelijk zien het lag overal en in die avond kon je het overduidelijk naar beneden zijn komen. Slimme mensen bij de brandweer hierzo e.e

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 16:08 ]


    Shoganai i ne~

    Iewl.. Ik heb nog nooit een brand mee gemaakt maar als je bij mijn oma de straat uit rijdt ligt daar een brandweerkazerne en daar rijden redelijk vaak auto's uit..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ja, was in Enschede ook een tijdje terug. Heel Facebook onder de spam lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Ja, was in Enschede ook een tijdje terug. Heel Facebook onder de spam lol.


    Ja, I know. Het komt vast omdat Mitchell in Purmerend is...


    Your make-up is terrible

    Matsuyama schreef:
    Creepy ._. Vorig jaar was er s'avonds net buiten mijn wijk een brand (het klonk als vuurwerk). Er stond een een of ander loods met allerlei spullen voor een kerk in(dat brandde goed :W). Er werd dus tegen ons gezegd dat er geen asbest ligt/naar beneden is gekomen in de wijk. Bleek het later wel te zien je kon het duidelijk zien het lag overal en in die avond kon je het overduidelijk naar beneden zijn komen. Slimme mensen bij de brandweer hierzo e.e


    Ik hoor net dat er ook asbest zou zijn. Buh. Ja, zulke dingen roepen ze wel vaker, idiots.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik hoor net dat er ook asbest zou zijn. Buh. Ja, zulke dingen roepen ze wel vaker, idiots.


    Hopelijk niet! D: En weer een fabriek zo te zien..


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Hopelijk niet! D: En weer een fabriek zo te zien..


    Ja, een oude vleesfabriek. Kan wel kloppen, in die tijd maakten ze nog dingen met asbest. Pfft.


    Your make-up is terrible

    Ben ik blij dat ik vandaag vroeg uit was...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    creepy, 4 jaar geleden was er in de buurt van mijn school een grote brand, aangezien er ook een supermarket in de buurt was en het middennacht gebeurde, dus konden ze de manager niet bereiken voor sleutels, was de stank van alle vlees enzo dagenlang te ruiken. Gosh, bij elkaar geteld zeker anderhalve week vrij geweest (yeah)


    -

    Da's best eng ja ;o
    Het heftigste wat bij mij de laatste tijd was gebeurd was een gewapende overval doordat de overvaller wiet leek te ruiken en een vermiste vrouw die uiteindelijk zelfmoord had gepleegd.


    26 - 02 - '16