• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    TOPIC

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [MAAIINN TOPICS]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijnesss


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Ik wacht nog even op een smsje terug en ga even door mijn haar. Alles oke, ben bij Luna x Alsof ik nu wel gerustgesteld ben. Luna. Ik vertrouw haar niet meer. Waarom heb ik haar ook weg laten gaan van mijn appartement? Ze was nooit van plan om nu naar Nick te gaan, enkel zelfmoordpogingen met kop of munt.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 7:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Oh ik ga nu ook maar is mijn bed uit. Haha xo


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ga naar Turkije in mei (:

    En Les wilde helemaal geen zelfmoord plegen XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Even zwijgen Luna en ik beiden. Maar dan zucht ik en zeg, 'Misschien heb je gelijk, maar stel dat ik nou kies.. Dan doe ik de ander pijn.' Ik bijt op mijn lip en ik zie dat Luna met haar ogen rolt. 'Kan je dat alsjeblieft voor je houden Luna,' zeg ik dan. 'Dat je verandert ben in een demon betekent niet dat je als een kreng kunt gedragen.' Ze lach schamper. 'Volgens mij betekent het dat juist wel,' zegt ze dan. 'Demonen zijn slecht.' Ik kijk haar nu strak aan. 'Jij mag dat misschien zo zien, maar daar heb ik toch hele andere bedenkingen over.' Ze kijkt me aan, er staat een lachje op haar lippen. 'Les, demonen zijn slecht. En vond je jezelf niet een egoïstische kreng? Zie je, demonen zijn slecht. Ze kunnen niet liefhebben.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Bij haar woorden bevries ik. Demonen kunnen niet liefhebben. Demonen kunnen niet liefhebben. Ik hoor de stem van de man glashelder in mijn herinnering. De man.. Op school. Nadat Jake en ik waren gaan picknicken onder schooltijd en ik betrapt werd door een leraar. Geen leraar. Hoe kan het? Ik zie Luna lachen. 'Volgens mij begint je iets te dagen,' zegt ze me dan. Ik kijk haar met vernauwende ogen aan. 'Ooit eens afgevraagd hoe ik een demon geworden ben?' Ja, dat heb ik, daarstraks nog. 'Lucas Wale.' Die naam. Die komt me zo bekend voor. En dan weet ik het. Hij woonde vroeger bij ons in het dorp. 'Hij is een demon..' Merk ik op. 'M-maar hoe? Ik..' Ik ben in de war. 'Hoe weet jij nou weer dat dit allemaal zou gebeuren?' Ik kijk haar met een verwarde blik aan. 'Visioenen Les. Visioenen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [EN TOEN WAS DE CIRKEL ROND ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Hij wil niets zeggen en dat frustreert me. 'Oke dan niet.' zeg ik en ga van hem af en leun tegen een muur aan, terwijl ik hem uitdagend aankijk. Ik kan weer dansen maar dan moet hij eerst al opgewonden zijn dus dat is nu geen optie en voor strippen heb ik gewone kleren nodig dus het word dus een andere aanpak. Niet toegeven.

    Axton
    Ik ging rechtop zitten, terwijl ik haar verwonderd aankeek. Nee, eh! Ze wist maar al te goed hoe ze iets uit me moest wringen.
    Ik werd, zo mogelijk, nog roder dan net, terwijl ik van haar wegkeek.
    "Ikdachtdathetmisschienleukzouzijnalsjemevastbond." zei ik zo snel en stil dat ze het vast niet gehoord had. Ik wist zeker dat ze dus weer door zou vragen.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 7:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Rachelle Lemmons 

    Het is halfacht.. ik knikte. 'Thanks. ' zei ik simpel en glimlachte. 'Gaat het met je?' vraagt hij mij dan. 'En met onze baby?' Vervolgt hij en ik kijk hem aan. Ik glimlach. Het klonk zo vreemd. Onze baby. Het was zo..maar toch. 'Hij/zij ik hoop eerlijk gezegd een zij. ' grap ik dan en kijk hem aan. 'Maakt het prima. Het is erg aanwezig. ' zeg ik dan met een korte grinnik en ik kijk hem aan. 'Wat denk jij?' Zeg ik en doel op het geslacht van het wezen in me. Ik vraag me af hoe het eruit zal komen. Ik bedoel maar..half engel half demon. 'Met mij gaat het. Zo lang dit ding rustig in me doet. ' zeg ik dan en leg mijn hand bijna automatisch oo mijn buik en wrijf erover. Ik staar naar een willekeurig ount in ee kamer en draai me dan weer naar hem om. Ik was moe..hongerig en verschrikkelijk oogepept tegelijkertijd. Het was vreemd, maar ik had het gevoeldat ik dit nog lang zou krijgen. Een gemiddelde zwangerschap van een demoon was vijf maanden. Dat van een engel vier dacht ik.. dat maakte het voor muj ongeveer vier maanden.. tenminste dat zou kunnen zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik vind het toch wel geniaal dat het allemaal zo bij elkaar komt :')

    Dat soort verhalen ken je toch wel, dat allemaal verschillende mensen een verhaal hebben n dat het samenkomt aan het eind en dan blijkt dat die mensen al die tijd met elkaar te maken hebben gehad?

    Well, dat is hier ook een beetje gebeurt maar dan met gebeurtenissen XD lol. (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [O en Ampaaarroo, ik reageer na school. Moet nu weg. Baayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hahaha ja idd ! Ik zit nu in de bus mweeh. Ik ben in te laat komen opzicht wel een echte buitenlander hahaha maar ja.
    Turkije ben ik nog nooit geweest. Ik ging vroeger haast nooit nou ja eigenlijk nooit op vsksntir. -.- nu ikbij mijn tante woon gaan we wel ;d


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Os goed ! Xoxo


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Mijn topics, Oke..... Ik heb weer een heel topic gemist, dus wat is er allemaal gebeurd en wat kunnen mijn persoontjes doen, Katherine moet ik nog laten komen..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp